/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
kan ikke finde en sjov side ??
Fra : SUHLA
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 10-10-08 20:20

hjælp mig... jeg havde for nogle måneder siden fundet en mega sjov hjemmeside hvor man kunne oploade sit eget eller sine venners billede og så få deres hoveder på nogle kroppe der dansede, kørte skateboard, sloges og alt muligt andet.... det blev vist nok vist i go morgen danmark..... nu kan jeg simpelthen ikke finde igen..... ER DER NOGEN DER KENDER DEN ??? der er heller ikke noget link fra go morgen danmarks hjemmeside
hjælp please

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-08 20:29

Var det denne:
http://www.faceinhole.com/us/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-08 20:35

Her lidt at vælge mellem....

http://3d2f.com/tags/face/morphing/program/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-08 20:35

Kender du funktionen: Tilføj til fortrukne ?????

Jeg har ikke lige set den du nævner, men der findes da mange sjove sider, der indholder forskellige funktioner a'la de du nævner.
Jeg har ikke lige links, som jeg kan smide her, da det ikke lige det som jeg selv samler på.
Men måske kommer jeg på det, under min tur rundt i universet.

Men hvis du kan komme i tanke på nogle søgeord, så kunne matche det du søger, så prøv at GOOGLE det!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-08 20:38
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-08 20:40

Severino....

Det hedder MORPHING.....

Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 10-10-08 20:57

øv det var desværre ikke nogen af de sider i har foreslået ...

og jep kender godt fortrukne...men det var desværre en af de der siden hvor jeg tænkte "den kan jeg da selvfølgelig godt huske" ... øv

og har selvfølgelig også googlet alle relaterede søgeord, men desværre intet resultat

og så llige lidt mere info ... det billede man uploader bliver ikke "morphet" ind i et stillbillede, men i en lille video hvor personen så danser, laver stunt og meget meget andet ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-08 21:04
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-10-08 21:25

Har du været herinde og lede ????http://gomorgen.tv2.dk/

Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 10-10-08 21:58

desværre heller ikke den .... og jep har kigget på go morgen dk hjemmeside

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-08 22:13

Citat
Det hedder MORPHING..

Det kender jeg godt REFI, det er når man kan påvirke et billeds udseende ved at trække i det. Jeg har selv en sådan CD.
Det som SUHLA referere til, tror jeg er noget lidt andet.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 11-10-08 07:05

Det er nok denne hér du tænker på --> http://sendables.jibjab.com/

der er masser af muligheder for at lave danseting med venner og families hoveder

/Torben

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 11-10-08 09:09
Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 12-10-08 17:01

Hej hej igen... nej det var nu ikke jibjab jeg havde i tankerne, men den minder meget om den, samme princip..... men på den jeg leder efter er det hele bare gratis i modsætning til jibjab..... men rigtig godt bud

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-08 17:11

Så må det være denne her fra refi's link:
http://www.mushygushy.com/

Den er gratis og med en masse animationer

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : SUHLA

Dato : 24-10-08 17:31

Tak for svaret dogvillestar. jeg må nok opgive at finde den rigtige men tak for ulejligheden