/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
problem
Fra : Sønder
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 10-10-08 18:00

Min forholdsvis ny printer, Canon MP600, er begyndt ikke at ville tage papiret når jeg vil printe fra PCen. Den skriver. "intet papir".
Men det er der naturligvis. Og jeg har prøvet med en lille bunke, en stor bunke, luftet papiret rigtigt. vendt stakken så den anden kortside var forrest, vendt bagsiden opad osv. Jeg har prøvet med alm kopipapir og fotopapir af forsk. fabrikater.
Det mystiske er, at beder jeg den scanne en kopi ud, er der absolut ingen problemer. Det er vel samme arkføder/ gummiruller, der løfter papiret i begge tilfælde.
Kender nogen problemet, eller snarere løsningen, så ville a da bli so møj glad.
sønder

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 10-10-08 18:15

For dælen da! Når jeg sriver en TEKST ud, virker det fint.

Det spøger vist her.
Nu prøver jeg lige i Photoshop.
-Vender tilbage...

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 10-10-08 18:22

Der virker det, søreme.

Glem det her.

Undskyld ulejligheden

Annuller spørgsmålet
Fra : Sønder

Dato : 10-10-08 18:23

Fandt selv en form for løsning