/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indholdsfortegnelse - Word
Fra : Anne-Marie01
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 08-10-08 11:36

Hej
Hvordan laver jeg en indholdsfortegnelse i Word?

Hej

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 08-10-08 11:46

Klik på "Hjælp" på værktøjslinien eller tryk blot på tasten F1. skriv så "Indholdsfortegnelse" i rubrikken og du får flere løsninger på at lave en indholdsfortegnelse.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-08 16:54

Når du ser på din brødtekst, så marker en af dine overskrifter. Oppe i toppen burde der gerne være et panel til tekstformatering hvori der er mulighed for at skrolle ned.
Vælg Overskrift X (x alt efter hvilken størrelse/type overskrift det skal være). Dette gør du for alt det du vil have medtaget i din indholdsfortegnelse.
Når du vælger så har du mulighed for at vælge overskrift 1, overskrift 2, overskrift 3 osv. Dette betegner hvordan det skal stå i din indholdsfortegnelse fx:

Overskrift 1................
Overskrift 2...........
Overskrift 3......

Når du så har gjort dette så går du op i panelet helt i toppen og trykker på Indsæt, --> indeks mm.

Herunder skulle du kunne finde indholdsfortegnelse i en af de knapper der dukker frem i det nye vidue, herefter skulle det være ligetil at finde frem til den indholdsfortegnelse der passer lige til hvad du har brug for.

Godkendelse af svar
Fra : Anne-Marie01

Dato : 09-10-08 08:27

Tak for svaret Nordsted1. Det var lige hvad jeg havde brug for.
Ha´ en god dag

Hej
Anne-Marie01