/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program spærrer(evt. til fest)
Fra : cornax
Vist : 522 gange
75 point
Dato : 06-10-08 21:41

Hej folkens!
Det er nemmere at forklare på denne måde, hvilket program jeg vil ha':
Jeg skal fx. holde fest. Min computer er sat til at afspille musik, men jeg vil kun ha' at andre som også bruger denne computer, kun kan bruge enkelte få programmer som jeg har valgt, altså en slags "party mode" Altså, at jeg så kan afspærrer alle ting, unden firefox og itunes, så jeg undgår at andre bruger den til noget dumt. Jeg bruger Itunes og jeg vil ikke bruge andre musikafspillerer!
Er der nogen som kender et program som kan det?

Ellers mange tak for hjælpen!
Mvh. Claes

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-10-08 21:44

Du kan oprette en gæstekonto med begrænset adgang.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-10-08 22:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-08 22:40

Lån en "tom" komputer til den fest og nøjes med at installere det der MÅ bruges....

Det andet vil blive så omfattende at festen er forbi inden du er færdig....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-08 05:28

Mangen en computer er ødelagt under en fest da folk også skal pille andre steder end i musikken, og ikke mindst hælde en flaske vodka i tastaturet.

Brænd nogle skiver med den udvalgte musik og afspil dem i en ghettoblaster.