/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lykkedes at install. Adobe 8
Fra : axelbjarne
Vist : 840 gange
50 point
Dato : 06-10-08 08:12

Det lykkedes mig at installere Adobe 8 - orker ikke at eksperimentere mere, før om et stykke tid...her tænker jeg på Adobe 9

Brugte Mz Ultimate Tweaker til at rense op med - om andet også kunne have gjort det, skal jeg lade være usagt - .

Gik i C:\Windows\fjernede alt i mappen Installer.

Kørte en sfc /scannow - installerede Service Pack 3 igen.

Hente så Windows Installer 4.5 igen.

Restartede hver gang jeg foretog mig noget....

Installerede så Adobe 8, som gik glat igennem - det var jo blevet lidt af en prestige sag....for mig.

Prøver så om et stykke tid med Adobe 9

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 06-10-08 08:25

Hvad er så dit problem og hvad er dit spørgsmål???????

hawaii7

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-08 09:05

jeg tror bare axelbjarne vil sige go'morn

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-10-08 09:08

Måske det kan være en hjælp til andre....som også er rent ind i problemet.....

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-10-08 09:09

Tak for svaret anyway.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 06-10-08 15:34

Jeg løste det ved at afinstallere alt med navnet adobe og installerede så adobe 8.1.0, som fulgte med på en c for et andet program.

Jeg ved ikke hvad der er galt, men på arbejde er der også mange der får denne checksum fejl under hentning af Adobe 9.

Jeg orker heller ikke mere og beholder 8.1.1, som det dog lykkedes, at opdatere til 8.1.2. Engang har nogen opdaget problemet med Adobe 9 og ser vi på det igen.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 06-10-08 15:41

Jeg har for snart længe siden installeret Adobe 9 - uden problemer. Den er dog kun på engelsk endnu.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 06-10-08 22:15

Sidste

Det lykkedes!

Ud over Adobe reader 9, fik jeg også problemer med div. opdateringer.

Jeg fjernede Windows service Pack 3 - slog automatiske opdateringer fra og gik på windows update.
Valgte brugerdefinerede. efter kort tid dukkede løsningen op - opdatering til windows installer 3.1 (og ikke 4.5) det er åbenbart der der passer til min XP-version (XP home)
Efter den var installeret og maskinen genstartet, kunne jeg hente og installere Adobe Reader 9, samt de andre program opdateringer, der har været bøvl med f. eks Nokia PC suite opdatering. Nu virker det bare og måske slår jeg automatisk opdatering til lidt senere.

Håber andre kan gøre brug af ovenstående - om ikke andre så du Axelbjarne

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 06-10-08 22:50

Det er træls når det driller sådan. Jeg havde slet ikke nogen problemer med 9'eren - jeg var åbenbart heldig.