/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"pop-up-tekster"- Vista
Fra : hovhow
Vist : 826 gange
50 point
Dato : 05-10-08 22:01

Hvordan slipper man for de sikkert velmente, men enormt belastende, "bobletekster" og hjælpe-pop-up-info-tekster i Vista?

Altså beskeder som fx: "Nogle elementer kan ikke vises", "et jackstik blev tilsluttet", "sikkerhedskopiering kører", "sikkerhedskopiering blev afsluttet" o.s.v. o.s.v....støøøn!!

På forhånd tak fra en overinformeret Vista-bruger!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-10-08 23:44

Kunne være rart med en enkelt indstilling i kontrolpanelet så man kunne slå alle de beskeder fra.
Men så vidt jeg ved skal man slå dem fra for hver enkelt besked der kommer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-08 02:01

Prøv lige at læse tippet her: http://www.kandu.dk/tip16916.aspx

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 08-10-08 16:50

De kan slås fra allesammen på engang.
Start - Kontrolpanel - Brugerkonti

Derinde er der en funktion der hedder "Slå brugerkontostyring til eller fra"
Fjern så fluebenet i boksen, og genstart.

Så undgår man alle de popup meddelser som dukker op hvergang mand laver en ændring.

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 15-10-08 21:28

Jeg synes ikke helt at mit spørgsmål blev besvaret - kontostyring til/fra løser ikke mit problem, da det ikke eliminerer de beskrevne kvitteringsbeskeder, hjælpebeskeder og "bobletekster".
Fandt efter lidt søgeri dette link, som måske er mere i "familie" med det jeg er ude efter. http://www.netmag.dk/tweak-windows-vista-15.html