/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
SANGEN DER HEDDER ?
Fra : the_fox
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 02-10-08 21:32

HEJ MED JER
JEEG HAR ENGANG HØRT SÅDAN EN DEJLIG SANG KAN BARE IKK HUSKE HVAD DEN
MEN NOGET AF TEKSTEN ER det her er starten: working a hole day
california blue evry day i play. bliver der også sunget
KAN HUSKE DET ER EN MEGET STILLE SANG i dejligt tempo
OG HVEM SYNGER DEN HAR KIGGET PÅ YOUTUBE KAN IKK LIGE FINDE DEN
MEN HÅBER DER ER NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED TITELEN

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-10-08 21:40
Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-10-08 21:40

Jeg skal lige lege lidt, undskyld!

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 02-10-08 21:45

hej bertelbrender
mange tak det var lige den sang jeg ledte efter syntes den er så god og så stille
tak for hjælpen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-10-08 21:53

Den findes i flere udgaver, med forskellige solister!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-10-08 22:24

Roy Orbison er lidt for stille til min smag, jeg er mere til:

California Blue er der ganske rigtigt mange der har lavet, Roys version der dog nok den mest kendte.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 03-10-08 17:08

Det var ikke lige det spørgsmål, jeg havde forventet i denne kategori

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-10-08 19:16

hyggemor, the_fox havde fået et virus på sin maskine der gjorde at den stort set kun kunne skrive med store bogstaver, for at berolige sine nerver var the_fox nødt til at høre California Blue igen og igen, mens han fik tastaturet under kontrol igen (tror jeg nok...).

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 05-10-08 16:11

BertelBrander