/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har i hørt ?
Fra : o.v.n.
Vist : 868 gange
50 point
Dato : 02-10-08 01:15

At Peter Lundin blev gift i weekenden ? Ja det har i sikkert og undrer jer ligesom størstedelen af befolkningen over hvordan nogen kan forelske sig i en som ham.
Nyheden er at nu vil den nygifte kvinde skilles, Lundin spurgte: I hvor mange stykker ?

nyheden er ubekræftet, og jeg gætter på at den ikke passer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 01:17

Ajiii hvor er du makaber Bortset fra det, så fatter jeg ikke at lovgivningen tillader dette.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 01:21

Ret uforståelig, det giver jeg dig ret i Klumme, han skulle være blevet i Amerika, hvad skal vi med ham her i landet, han koster os en formue at have boende i spjældet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-10-08 01:30

Flere kvinder er nu forelsket i ham.

Ikke et ord om intelligens her.....

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-10-08 04:06

Læste det sjove i EB, han har jo også haft en anden kærste.. Hun vidste så ikke at han var blevet gift, men hun troede heller ikke helt på det for peter siger selv til hende at det er noget aviserne har fundet på.

Men EB snakkede så med hende, hun tror ikke på det. Men hun siger så at hun da lige skal snakke med Peter om det og hvis det er sand, ja ved i så hvad, så er hun ikke sikker på at hun gider ham mere.

Det var her at jeg blev nå til at ligge avisen og begynde at grine.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-08 08:20

Det siger jo noget om kvinder.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-10-08 09:02

Citat
Det siger jo noget om kvinder

- nogle få stykker. HUSK DET!

Når nu senere jeg hører, at han allerede har en intetanende elskerinde og at den nye kone(psykologistuderende) sikkert er gravid og at ægteskab giver mulighed for hurtigere at komme ud.
Ja, så begynde det da at lyde som en psykopat i aktion.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 09:40

Citat
I hvor mange stykker ?

Hold da kaje mand

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-08 09:59

Ja, og for at tilføje yderligere, så hedder den nye "Fru Lundin" også Marianne, ligesom hende han slog ihjel.......og efter sigende (oplyst til medierne fra fæmgselspersonalet) har han allerede for flere måneder siden, pr. telefon truet den, dengang, kommende fru Lundin på livet.......

Jamen hvad S**** tænker de kællinger på......nu sidder der en forsmået elskerinde og er pissesur, fordi hun havde håbet at blive Fru Lundin......og mander får bunker af breve hver uge fra andre håbefulde damemennesker..........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-10-08 12:49

Han skulle have en giftsprøjte, han er født psykopat og bliver ikke andet resten af sit liv. Han kommer aldrig ud fra fængslet. Hvorfor skal vi bekoste på ham?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 13:07

Citat
Han kommer aldrig ud fra fængslet
det håber jeg da ikke, er der ikke noget at han skal vurderes engang imellem af eksperter, om han kan komme i almindelig fængsel = slippe fri

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 13:18

Han kan teoretisk løslades efter 12 år, har jeg læst et sted.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 13:25

Ikke så længe han sidder i forvaring Klumme, han skal først vurderes egnet til almindelig fængsel, tror jeg

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-08 13:31

Han sidder da ikke i forvaring....han er idømt en almindelig fængselsstraf "på livstid", han sidder på på en specielt sikret afdeling, ikke af hensyn til omverdenen men hans egen sikkerhed, da han ellers ville blive overfaldet af de øvrige fanger

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-08 13:34

PS....om små 4 år skal spørgsmål om evt. prøveløsladelse tages op.......og der tæller det på plussiden hvis han har en familie (kone/barn/børn), ligeledes er det også en fordel ved spørgsmål om udgang fra fængslet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 13:35

Det mente jeg nemlig osse...altså som Dova skriver.

BTW... Hvis han får børn med en eller anden, og konen og han blir skilt (for at blive i det makabre) bliver ungerne så delebørn?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 13:36

Netop...sådan læste jeg det også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 13:36

det har jeg så misforstået, men så er det kun et spørgsmål om få år før han er tilbage blandt os

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 13:40

Ahhhhh Den løsning er jo kun teoretisk, men bekymrende er det da

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 13:59

Jeg har lige fundet ud af hvad uddannelse han har !!!!!
Øv altså

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 14:05

Skulle det så være en hemmelighed???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 14:05

Hvilken uddannelse har han så her står der ikke noget om uddannelse, kun at han ikke er sindsyg: http://da.wikipedia.org/wiki/Peter_Lundin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 14:05

Han er vel slagter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 14:06

Slagterimedarbejder i opskæringen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 14:08

Og det kommer fra dig Klumme, dig som kaldte mig makaber

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 14:09

Citat
Han er vel slagter

Det var lige det jeg ville ha skrevet
Citat
Og det kommer fra dig Klumme,

Nej det kan jeg altså også finde på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 14:10

Nåååja, man lader sig jo rive med af stemningen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 14:13

Citat
man lader sig jo rive med

Det kan jeg kun gi' dig ret i klumme
Du har jo kløerne lidt fremme indimellem ik'

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 14:14

Lidt mere læsestof mens venter på at jeg kommer fra arbejde, jeg kører nemlig om kort tid: http://nyhederne.tv2.dk/krimi/historien/article.php/id-8173031.html

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 14:17

Hej O.V.N.
Rigtig god arbejdslyst..
Jeg har kun været ude og bruge penge i dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 14:25

Kløerne...Tror du jeg er en kælling??

Næææ Pia, jeg drager mit sværd, når Kandu stander i våde med fare for at imbecile, latterlige, snotdumme, stangsjofle, dyslektikere, dysfasikere, landsbytosser, spejlblanke perverse pollenødder og lign. oversvømmer sitet med deres intetsigende snavegylle You got it??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 14:28

Ja far !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 14:30

Sådan..... Capice

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 02-10-08 19:27

Håber da ikke at nogle af hans ofres familie er på Kandu

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 02-10-08 19:59

Det håber jeg da heller ikke, men nå det er sagt, så har jeg ikke i sinde at holde igen, for at beskytte nogen. Det er så grufuld en forbrydelse og PL er så specielt et væsen, at det ville være unaturligt for normale mennesker, ikke at interessere sig for ham og ligeledes på god dansk manér lave vitser om det grufulde.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-08 18:42

Hej her i tråden.
Har lige hørt at Peters Lundins kone studerer til psykolog

Endnu en god grund til IKKE at gå til psykolog

Jeg tror hun selv trænger til en meeeen det må være en psykiater !!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 01:23

Ja mon ikke, en physokologi studerende burde være klogere, måske hun vil forske i fænomenet Lundin, mon hun ved at han er blottet for menneskelige følelser

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 01:25

Tak for svaret Klumme. det er faktisk så rigtig som det er sagt/skrevet, vi forstår det ikke og laver vitser om det
God weekend til alle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-08 02:09

Mennesket har altid lavet gas med de alvorlige ting...Det er en form for overlevelse og for at kunne komme videre, idet ingen nogen sinde vil forstå, hvad der kunne drive PL til denne handling

Tænk på hvad f.eks jøderne, og andre har lavet af jokes og historier om Holocaust

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-10-08 14:59

Så viste det sig at være rigtig nok: http://ekstrabladet.dk/nationen/article1068121.ece