/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ingelein kom på
Fra : vvdriver
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 28-09-08 11:19

Hej Ingelein
Din tips ang.mail på DanDominan.Det var virkeligt en jeg kunne bruge.Har hjemmeside hos dem.Webhotel.Har aldrigt brugt mine emailadresser,som jeg også har der.Har ikke vidst hvordan jeg skulle sætte dem op.Det ved jeg nu.En tips som jeg virkeligt kan bruge,vil jeg gerne belønne.Kom med et ord, og du får 100 point herfra

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-08 13:57

Inden i bliver alt for vilde med DanDomain - så kig lige på priserne.
http://www.dandomain.dk/ > Produkter > Webhotel > Funktionsliste/Priser

Men bl.a. >>> www.web10.dk og www.surftown.dk ..................koster næsten gratis.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 28-09-08 14:27

Godmorgen Eyvind.
Jeg var vist ikke helt vågen.
Jeg har ikke ved #DanDomain#.Det var der jeg for mange år siden købte mit Domænenavn.Rigtigt Rigtigt de er da for dyre.
Ved nærmere eftertanke har jeg Webhotel hos Onecom.dk
3000 mb plus alt det der følger med.
Pris 11,25 pr.mdr.
Tror jeg holder mig fra pc i dag,så jeg ikke fårmere vrøvl send ud??.
Ingelein får stadigt det udlovet point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-08 15:02

Og så må vi ikke glemme http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 hvor 1 GB er gratis og det fungerer glimrende. Desuden deres Basis Small med 10GB plads som næsten også er gratis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-08 18:36

Ok / men det var bare lige..............
Men oprettelse af dom;ne laver jeg hos www.gratisdns.dk og styrer saa selv hvor der skal peges paa hotel eller mig selv.

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-08 21:11

Hej vvdriver
Det var dejligt at du kunne bruge linket. Det var derimod træls at der var een, som sendte tommelfingeren nedad, fordi hun/han ikke havde læst ordentligt på teksten.
Tak for skulderklappet.

Nb. Tippet gik jo ikke på om dandomain var dyrt eller billigt. Det drejede sig om info vedr. mail og fejl.
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-08 21:30

Ja ja - men jeg så lige prisen, samtidig med tippet..................

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-09-08 21:37

Hej Eyvind
Det er da ok - og så vil jeg da lige kigge på de "billige" forslag der er kommet hen ad vejen.
Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 28-09-08 22:32

Tak for svaret ingelein.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-09-08 11:06

Denne kører på web10
www.hirsenet.dk
Der har jeg også webmail, som dog videresendes til en gmail på grund af den begrænsede plads.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-09-08 11:27

Tak for points
Dejligt at se at der er andre som reagerer, selvom points var doneret til mig.
Mange hilsner Ingelein