/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Retten til adgang som handicap
Fra : Klumme
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 26-09-08 15:36

http://www.kandu.dk/tip18615.aspx

Hold da op LOOL Jeg troede jeg var intolerant og selektiv, men nu har jeg da fundet min overmand

Og dog.....Jeg kan give Teil ret i, at alle, også handicappede må være indstillet på, at der er visse ting man ikke kan og andre ting man ikke skal have adgang til på grund af sit handicap.

Det kan umiddelbart lyde barsk og intolerant, men er i mine øjne blot et klip fra virkeligheden. Desværre ser vi alt for ofte handicappede kæfte op om, hvad de vil og hvad de kræver. Helt ude i hampen. Vi skal sgu ikke til at bygge vores storbyer om, og for megaformuer tilrettelægge samfundet, så et mindretal kan dalre rundt, som om de ikke var handicappede.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 26-09-08 15:42

Handikappede, syge og andre svage i samfundet skal have den hjælp DE MED RIMELIGHED kan kræve af et moderne samfund.....

Men ingen grund til at give dem fordele - det er urimeligt for resten .....

Det er jo ikke alt der anerkendes som "sygdom" - selvom det snart er tæt på - og de der kommer i klemme kan hurtigt føle sig ladt i stikken

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 15:43

Nå jeg glemte lige, at nu kommer Mango fløjtende ind med hvinende dæk fra hendes rullestol og kæfter op om lige ret for alle og bla bla bla

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 15:45

Yes refi, men såvel som de handicappede kan kræve, har ikke handicappede (som jo oftest skal betale) også retten til at vurdere, om vi vil ofre og give dem hvad de forlanger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 15:48

Citat
om vi vil ofre og give dem hvad de forlanger

Korrekt - men det har vi jo valgt politikere til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-08 15:48

Citat
Og dog.....Jeg kan give Teil ret i, at alle, også handicappede må være indstillet på, at der er visse ting man ikke kan og andre ting man ikke skal have adgang til på grund af sit handicap.

Tror du at Teil forstår det ??????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 15:52

LOOL Det ved jeg ikke Ans, men nu har han teksten, så kan han jo få hjælp, hvis han kender en der opvokset med en boglift

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 15:54

Hov... jeg har slet ikke tid til dette, så jeg kigger ind senere og ser om I har øffet noget klogt.

I skal ikke sige det til nogen, men jeg skal sylte asier....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 16:00

Sylte asiater

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 16:01

Nå - jeg var nok lidt handikappet på øjnene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 16:18

Citat
Sylte asiater
Er det godt??? Det må prøves LOOL

Skal lige berette, at jeg er lidt stolt af at have skaffet asier. De har været kompler umulige at få fat i gennem alm. forretninger. De havde ingen og ville ikke tage dem hjem. Idioter

Jeg blev skidesur og i går morges - midt om natten - tog jeg på Grønttorvet kl. 6.30 og prøvede til forveksling at ligne en grosser i frugt og grønt. Jeg fandt en lille grossist, som havde nogle kasser stående i en udsøgt kvalitet. Jeg fik lov at købe en kasse , selv om han vist havde gennemskuet at jeg var skide privat, og private ikke må handle på det tidspunkt. 10 kg. 80,- kr. det er en ok pris, og de 80,- kr. stak han garanteret lige i den sorte lomme LOOL. Så nu skal der altså syltes asiater

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 16:26

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=150693

Hvor pokker er Valde blevet af. Han har ikke været logget ind siden d. 4 Fravær så længe ligner ham ikke. Er der mon sket ham noget. Jeg sendte ham en lille PM, men han har ikke svaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 17:07

Det hænder jo folk bliver trætte af Kandu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 17:10

Ikke Valde....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 17:11

Han kan selvfølgelig være i spjældet for spritkørsel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 17:17

Kan man blive taget for spritkørsel når man kører mælkebil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 17:46

Tyskere burde heller ikke lukkes ind på kandu.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 17:47

Mettes mave kan heller komme ind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 17:50

Av for den, hun hedder Merete, det siger bare hvor interessant hun er.
Navnet huskes ikke, kun det er noget med en mave og så slukkes fjerneren.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-08 17:55

Hallå Teil....du er sgu da heller ikke undfanget op af en bogreol

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 18:26

jo da jeg skjuler det bare

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 00:33

Sory Det blir dig igen Refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-08 08:14

Det skal du ikke være ked af - det er jeg ikke...

Takker