/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
DFDS
Fra : EnvyMe
Vist : 1499 gange
500 point
Dato : 25-09-08 16:43

Jeg har vundet et mini cruise og har fået til sendt et gavekort via mail.. der bestod af en kode og et link,... Så skulle jeg bare klikke på linket og skrive koden og så kunne jeg bestille.. Problemet er at jeg er kommet til at slette mailen.. Jeg har koden men ikke linket.. og kan ikke huske hvor igennem jeg fik det.. ER DER NOGLE DER OZ HAR VUNDET FÅET SÅDAN CRUISE OG KAN SENDE LINKET TIL MIG..

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-09-08 16:53

Ring til DFDS's salgsafdeling på Skt. Annæ Plads og få dem til at genfremsende den.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 25-09-08 16:54

Du må bare ring til dfds og fortæl dem om din sag.
Held og lykke....

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 16:55

Har prøvet og de var ikke til meget hjælp.. de sagde jeg skulle kontakte dem jeg har vundet det igennem.. Og kan jo ikke huske hvemd et var

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-09-08 16:55

PS. Og ha' en rigtig god tur - har lige holdt fødselsdag på minicruise til Oslo - hold da kæft en fest

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 16:55

Og VED der var mange der vandt.. De udlovet 1000 stk

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 25-09-08 16:57

Hejsa

Gå ind på www.dfds.dk under undergruppen guava. Det skulle være din løsning.

Bluesky

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-09-08 16:58

Jeg ved, at de præmier fås via unikke links, så hvis du ikke kan rekonstruere, hvorfra den er kommet, så må du ro til Oslo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-08 16:58

DFDS Seaways (Info-dk@dfdsseaways.net)

sådan står der i en mail jeg har fået derfra.. så prøv at skrive dertil

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 17:00

Jeg har skrevet til dfds og de kan ikke hjælpe.. Bluesky jeg er blond.. hvad mener du.. kan ik finde noget gauva derinde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-08 17:02

Jeg har en hotmail.adr, der får jeg al reklamemail, jeg ikke vil have på min alm mailadr. sådan er der mange der gør--- måske også dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-08 17:05

Kan du have vundet på en af disse sider??

http://www.google.dk/search?hl=da&q=konkurrence%2Bdfds&meta=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-08 17:05

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Kan være den ligger i alle dine annulerede spørgsmål....

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 25-09-08 17:06

Det er jeg også

Jeg har også "vundet" og mit link fører direkte til min egen profil derfor www.dfds.dk/guava ellers prøv denne http://www.dfdsseaways.dk/single_page/2008_co/copro/guava/guava

Bluesky

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 17:08

Nej det er desværre ikke den.. dette var for 2 personer og på siden skulle man bare indtaste koden så kunne man bestille

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 25-09-08 17:10

hvis dfds sagde ingen hjælp fra dem så du må bare glem min ven... sorry to say that

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 25-09-08 17:13

Så kan jeg desværre ikke hjælpe ;-(

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-08 17:19

Find en side fra mit google-link og deltag i konkurrencen igen, jeg tror de fleste vinder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-08 17:25

Citat
Problemet er at jeg er kommet til at slette mailen..

Har du set efter om mailen ligger i "slettet"

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 18:01

Ja jeg har tjekket i slettet og spam mail. Og har da ingen planer om bare at glemme det.. Jeg er ret sikker på at en eller anden har det link.. Men tak for i prøvet et hjælpe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-08 18:11

Ha ha i har vundet turen i robåd, go tur.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-08 18:22
Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 18:24

Tak.. men jeg skal ikke bruge steder man kan vinde.. mun KUN linket hvis nogle har det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-08 18:39

Citat
Jeg har koden men ikke linket.. og kan ikke huske hvor igennem jeg fik det..

Citat
mun KUN linket hvis nogle har det

Hvem skulle dog have det "link" du har fået ?????

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 18:41

ca 999 andre end mig har oz vundet og fået det samme link

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-08 18:46

Så må du prøve at lægge hovedet i blød, og se om du ikke kan komme i tanke om, hvor du har deltaget i konkurrencen

Et ugeblad? McDonald har vist også på et tidspunkt haft noget?? osv

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 18:48

jeg er tålmodig... Så det kommer nok

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-08 18:59

Du får hvad du fortjener, med det rod du har.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-09-08 19:14

Glem det. De er nogle platugler. De udsender disse minicruise, og man tror man har vundet en dejlig tur. Du har måske vundet en sengeplads på bildækket for een måske 2 personr. Dertil kommer kosten og drikkevarerne, som du selv skal betale. Skal du/I bo en anelse bedre end nederst i skibet uden koøjer i en 4 mands kahyt så skal I osse til lommerne. Inden du får set dig om har du hostet op med 2 - 3000 kr. God tur

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 25-09-08 19:20

Klumme ja det var uden mad.. Som det oz er hvis du bare går ind og bestiller det på deres hjemmeside og skulle man opgadere til en bedre kahýt med vindue kostede det 248 kr i det hele...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-09-08 19:23

Okay...se dig bare for. De er dygtige....lidt for dygtige

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-09-08 01:19

Du kan ikke have fået den pr mail da det er spam, jeg har selv fået et par stykker af dem pr snail-mail.

Men som de andre skriver skal Du selv betale en del, og typisk for færgeselskaber og flyselskaber er selve billetprisen helt i bund så de også kan tillade sig at forære nogen væk, fortjenenesten henter de så hjem på mad og drikke, toldfri varer og andre tillægstjenester.

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 26-09-08 07:57

LUFFE nej jeg skulle ikke betale noget.. ja maden skulle jeg betalte.. Men hvis du køber en rejse sydpå skal man jo oz selv betale mad.. Og det er jo ikke det der er pointen i mit spg..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 08:01

Prøv at kontakte DFDS igen, det kan da være det var en torsdagssur medarbejder du fik fat i

Go' week-end - håber det lykkes for dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 09:05
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 09:39

Tænk at bruge så meget tid på at blive snydt.