/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Dokument placering
Fra : PrivateDK
Vist : 810 gange
100 point
Dato : 25-09-08 11:39

I word 2007 leder jeg efter hvordan man indsætter adressen på dokument placeringer, men kan ikke finde den. Er der nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-08 11:44

Hvor vil du sætte adressen ind ?
Dit spørgsmål er ikke helt klart.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-09-08 11:53

Nej, undskyld.
Jeg ville sætte det ind i sidefoden.
Har selv fundet ud af det.
Indsæt - Hurtig dele - Felt - Filename og så checke af i 'Føj sti til filnavn'.
Det var det jeg mente.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-09-08 11:54

Tak for svaret brokke44.
Én skal jo have pointene.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-09-08 12:12

Aha - det var de nemmest "tjente" points, jeg nogensinde har fået her på Kandu.

Godt, at du fandt ud af det selv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-08 13:04

brokke44

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-08 13:05

Autotekst...

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-09-08 13:16

Nå-nå Hanne

Du kan nok ikke klare dig med autoteksten. Det nemmeste - hvis det f.eks. er til en "fast" skabelon - enslignende breve - er da at gøre som PrivatDK gør - at "køre" med en fast defineret sidefod, som angiver navn, adresse, emailadresse, hjemmeside m.m.m.

Ellers er der noget, jeg har misforstået - og det kan sagtens være tilfældet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-08 13:33

I har jo sikkert ret - jeg kan ikke liiige huske det.... brokke44

Såvidt jeg husker, er der netop en autotekst med diverse filnavn etc.

Men jeg husker jo ikke så godt.