/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Else Hilda Michelsen?
Fra : osm2
Vist : 559 gange
35 point
Dato : 24-09-08 13:26

Søger oplysninger om Else Hilda Michelsen, gift Laursen. Født omkring 1912 i København. Død omkring 1980 også i København.
Gift med Hans Christian Adolf Laursen omkring 1938. Senere skilt. I ægteskabet var der 2 døtre:
Vibeke, født 1940 og Marianne, født 1942.
Sidst bosiddende på Christianshavn sammen med Nis.
Mvh. osm2

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-09-08 13:33

Det er alt for nyt til at vi kan det på nettet.

Du kan være heldig at én kender vedkommende...

Kommentar
Fra : osm2

Dato : 24-09-08 13:57

Hej ukendte! Tak for svaret, og du har ramt plet i 2. del, idet vi håber på, at få reaktion fra én, der har kendt Else! osm2

Kommentar
Fra : torbenhammer

Dato : 26-09-08 03:27

Hej,
Ved du hvilket sogn i København hun er født?
Hvis ja, er der mulighed for at finde hendes fødsel og forældre på www.arkivalieronline.dk.
Der kan man finde kopi af de fleste sogne op til 1925. Man skal have - et gratis - password for at benytte muligheden.
Har du sognet, vil jeg gerne lede.

M.v.h.
Torbenhammer

Kommentar
Fra : osm2

Dato : 26-09-08 09:26

Kære Torbenhammer. Jeg kender godt Arkivalier Online, men det vides ikke i hvilket sogn eller i hvilken gade, hun er født. Hendes datter, på hvis vegne jeg spørger, mener dog, at Else er født på Amager? Mvh. osm2

Kommentar
Fra : osm2

Dato : 30-09-08 23:31

Supplerende oplysninger om Else Hilda Michelsen.
Der er dukket følgende, nye oplysninger op: hun var ansat som lægesekretær i "Domus Vista", hvor hun traf Nis.
Mvh. osm2