/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Glemt nøgle til trådløst net
Fra : Pigen2
Vist : 1267 gange
100 point
Dato : 22-09-08 19:17

Jeg har fået forlagt papiret med koden til mit trådløse netværk og nu har vi lige smidt trådløst netkort i den stationære også, men kan ikke komme på. Dumme mig.

Hvordan kan jeg nulstille koden på netværket?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 22-09-08 19:32

du resetter vel bare den trådløse router, og starter forfra

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-09-08 19:37

Du kan nulstille din router ved at trykke på den lille knap bagpå med en spids genstand i en 15-20 sek. Så starter du forfra med opsætning og kryptering m.m.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-09-08 20:06

Er du blondine?
Tag din noteblok og indskriv dine vigtige data, gem så filen, så du aldrig mere udsætter dig for denne handling.

Hvis du kryptere, så kan du benytte denne hjemmeside, evt. gemme siden til lokalt brug:
http://home4.inet.tele.dk/slang/ascii-hex.html
Det er en underside på min hjemmeside, og du må gerne kopiere denne side til din PC.
Her kan du så vælge et ord, navn eller andet som du kender godt, og omsætte det til en krypteringskode.
Gem så denne kodenavn på førnævnte fil.
Eksempel:
Kodeord: blondinepigen giver krypteringskoden: 626c6f6e64696e65706967656e
Du kan også blande store og små bogstaver, lige som du kan bruge tal og andre tegn.

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 22-09-08 20:24

Jeg fik hjælp fra Stofa... Men tak for kigget alligevel.

Severino... Øhm... Snakker du altid så pænt??? Sommetider må man undres over folks mangel på pli og almindelig opdragelse...

Annuller spørgsmålet
Fra : Pigen2

Dato : 22-09-08 20:32

Stofa kom mig til undsætning inden jeg fik svar her.