/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
fortsættende musik på website
Fra : Clausvell
Vist : 568 gange
140 point
Dato : 21-09-08 10:20

Hej

jeg har fundet en flash player der angivligt skulle kunne afspille nogen mp3s på min hjemmeside
http://musicplayer.sourceforge.net/

men jeg kan ikke få det til at virke

jeg har opfattet det sådan at jeg skal linke player elementer på hjemmesiden til adressen til hvor mp3´erne ligger..... og dem har jeg lagt i hovedmappen på claus-velling-hansen.dk

men jeg kan ikke finde dem når jeg går op i browseren.....

eksemplvis en mp3 hedder millionaire.mp3.wav

og så ved jeg ikke hvordan jeg finder dens adresse ?

håber der er nogen der er villige til at hjælpe og tjene 140 point

mvh claus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 10:23

Citat
eksemplvis en mp3 hedder millionaire.mp3.wav

Det er da ikke en mp3 men en wave fil....

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 21-09-08 10:30

ja godmorgen

det må jeg lige prøve at lave om på

mvh

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 21-09-08 10:56

hej igen

nu har jeg lavede en musik om til mp3
og der er noget der tyder på at den næsten er der

http://www.claus-velling-hansen.dk/der%20var%20engang%20et%20hvidt%20flag/index.htm

men jeg kan ikke se eller høre filen på denne side endnu ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 11:10

Du må lege lidt mere med det...

Hovedproblemet var nok at det IKKE var en mp3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 11:15

Jeg tror umiddelbart det er upload/stier der er forkerte....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-09-08 11:25

www.claus-velling-hansen.dk/millionaire.mp3.MP3

Med mindre den er navngivet sådan i biblioteket, får du da ikke den til at spille.

Mon ikke du skal slette det sidste .MP3 ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 11:48

Ja - det lyder unægtelig lidt forekert

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 140 point
Dato : 21-09-08 12:19

Det er fordi det er en flash player der bruger en player plugin (xspf_player.swf) og afspiller mp3 filerne over/igennem en playlist,jeg kan godt lave en til dig men har ikke tid lige nu,det kan være svært og forklare vis man ikke har prøvet det før,jeg kan se på det i morgen hvis du vil.
Her er en ud af flere jeg har på mine sider,(pop op på min forside,en anden afspiller end den du henviser til)>

http://manse9933.dk/sub/al_musik/top_player/js/op_ff.htm

Her er en crossbrowser microblød player du kan lege lidt med.

Kode
<object id="Player1" classid="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab# Version=5,1,52,701" standby="Loading " type="application/x-oleobject" width="400" height="49">
<param name="fileName" value="http://manse9933.dk/test_info/test/02_Cool_Mornings.mp3" />
<param name="animationatStart" value="true" />
<param name="transparentatStart" value="true" />
<param name="autoStart" value="true" />
<param name="showControls" value="true" />
<param name="showStatusBar" value="true" />
<param name="loop" value="true" />
<param name="showDisplay" value="false" />
<param name="Volume" value="100" />
<!--[if !IE]--><object type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" src="http://manse9933.dk/test_info/test/02_Cool_Mornings.mp3" name="Player1" width="400" height="49" autostart="1" showcontrols="1" showstatusbar="1" loop="1" volume="-0">
</object>
<!--[endif]-->
</object>

Mp3 filen ligger der kun et par dage.

Manse9933

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 21-09-08 12:32

Hey Manse.....

Det var et rigtigt godt tilbud !!!..............som jeg meget godt kunne tænke mig............
Og det gør slet ikke noget at det ikke bliver med det samme.

Der behøver faktisk kun at være en slim player da det ville blive lidt for kompakt på den/de pågældende sider......

du kan lige få min mail add her så kan du bare skrive når du har tid og lyst.............

claushansen24@yahoo.dk

på forhånd mange gange tusind tak

mvh claus

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 21-09-08 12:32

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-09-08 12:37

Skal playeren være med playlist eller med en en enkelt mp3 fil?
http://manse9933.dk/sub/al_musik/top_player/js/op_ff.htm
størrelsen bestemmer man selv man kan f.eks. lave playlisten til kun at vise et til to numre og så skal man scrolle i playlisten vis man vil se flere/andre nr.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933