/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Indslag i Go' morgen Danmark
Fra : Kortoververden
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 19-09-08 09:00

I morges (19. september) var der et indslag i Go'morgen Danmark på TV2 der handlede om at gøre computeren hurtigere, der blev bl.a. nævnt et program med en masse "management" funktioner, men jeg synes deres hjemmeside er uoverskuelig, og kan ikek finde link til pågældende.

Er der nogen der ved hvad programmet hedder og hvor det kan skaffes?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-08 09:26

genudsendet præcis nu

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 19-09-08 09:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 09:42

Jeg foretrækker nu http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-09-08 09:51

miritdk

Har ikke lige fjernsyn på jobbet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-08 10:01

Citat
Har ikke lige fjernsyn på jobbet
bare ærgeligt

bortset fra det var det såmænd bare omtale af ganske almindelig vedligeholdelse som diskoprydning - defragmentering og rydde filer og cookies i IE - samt afinstallere programmer man ikke lige bruger og fjerne/deaktive de program genveje i proceslinjen der ikke lige er i brug osv osv.

så det ikke færdigt men som refi - revouninstaller vil jeg også foretrække !
Ccleaner er et must for i øvrigt - det kunne han nu godt have fortalt

og i stedet for windows defragmentering vil jeg i den grad anbefale denne powerdefragmenter der fragmenterer i triplepass

den nyeste version ligger her:
http://my.opera.com/rejzor/blog/power-defragmenter-3-0-released

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 19-09-08 10:51

Hej

Du kan ringe til TV2 og spørger dem om det.

jeg så selv et program en gang i tv og ville skaffe programmet. Jeg ringede til TV2 og de var meget søde og rare mennesker, der gav mig oplysning om programmet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-08 11:27

http://sputnik.tv2.dk/index.php/channel_id-2069264.html?menu

du kan se indslaget på ovennævnte link

Kommentar
Fra : molokyle