/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
husk kode
Fra : Sønder
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 18-09-08 16:54

Jeg kører xp-home og har to hotmailadresser.
hver gang jeg logger på, sætter jeg hak i fluebenet: husk min adgangskode, men den spørger alligevel næste gang. Jeg har prøvet at sætte fluebenet både før og efter jeg skriver koden. Er det min PC der er dum, eller er det mig?? (Ikkke for mange "sjove" - jeg ved godt jeg lægger op til det)
sønder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 16:58

Det er dig...

Den kan jo ikke vide HVILKEN af adresserne den skal bruge....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-09-08 17:01

Jo da. Når jeg vælger hotmail, går hen hen til den sidste jeg brugte, og beder så om adgangskoden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 17:04

Fordi du sidste gang havde overskrevet den....

Den KAN kun gemme en....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 17:04

Nøjes med at gemme en kode og husk IKKE at gemme når du logger ind på den anden adresse....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-09-08 17:15

Jeg prøver lige om du skulle have ret, refi

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-09-08 17:26

Nix! Jeg skriver koden, sætter fluebenet i Husk min adgangskode, logger ind, logger af (prøver IKKE den anden i mellemtiden) går ind på hotmail, den husker min adresse, jeg klikker på den og den beder igen om koden.
Kan det være forkert?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 17:40

Har du sat den til at blokere ALLE cookies ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 17:41

Eller slette alt hver gang du lukker ned....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-09-08 17:44

måske. I Internetindstillinger står den til "mellem" niveauet kan det være problemet? Den bør vel ikke stå til at acceptere mere, hvad?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 17:45

Mellem er OK....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-09-08 17:45

den er sat til at slette "temporary internes files" når jeg lukker nettet, men jeg har jo ikke været af nettet i denne omgang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-08 17:45

funktioner - internetindstillinger - fanen indhold - autoudførelse og klik på indstillinger - sæt hak i formularer og brugernavn osv

genstart din maskine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 17:48

Citat
når jeg lukker nettet

Næhhhh

Når du lukker Browseren

Nettet lukker du vel ALDRIG....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-09-08 17:56

miritdk : prøvede. Manglede kun hak i formularer. Virker stadig ikke.

refi. her er et billede af kejserens skæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-08 18:07

hmm - et eller andet sted er det jo en fordel i og med ingen andre kan gå direkte ind og læse dine mails

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 18:09

Tøm lige ud i dine cookies - du har sikkert nogle "gamle" der blokerer for at gemme....

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-09-08 20:13

http://www.stickypassword.com/
Eller søg på Google efter BEDRE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-08 01:35

du skal også have hak i formularer såvidt jeg husker

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 19-09-08 18:33

Har tømt cookies.

Har sat hak i formularer

Prøver nu stickypasswords

vender tilbage..

Annuller spørgsmålet
Fra : Sønder

Dato : 30-09-08 19:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål