/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Må man det?
Fra : modersvilje
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 18-09-08 16:00

olenip spørger:
Citat
hvor mange glatløbede haglvåben må jeg opbevare hjemme i aflåste godkendte våbenskabe? jeg har gyldigt jagttegn.
Får et svar og:
Citat
jeg siger mange tak for svarerne, de er til stor hjælp

endelig til slut:
Jeg har modtaget fyldestgørende svar og annullerer derfor spørgsmålet, tak for hjælpen

Her er vist misforstået et eller andet?
Moders Vilje

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-08 16:05

Det kan man godt, men det er bestemt ikke pænt gjort

Jeg tror også det må bero på en misforståelse/fejl

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-08 16:25

Citat
Må man det?

Ja det må man godt.................................men det er da ikke pænt at gøre det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 16:42

Bare rolig - han/hun ER blevet orienteret....

Det var NYBEGYNDER vanskeligheder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:18

Svar
Fra : olenip

Dato : 18-09-08 15:32

--------------------------------------------------------------------------------
tak for din hjælp jeg beklager at jeg desværre ikke havde sat mig ordentligt ind i reglerne, det skal ikke ske igen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-09-08 22:00

Herinde må du alt - det ses jævnligt at folk er lige så ubehøvlede som olenip er i dette tilfælde. Ud over det må du snyde (ses også dagligt) svine andre til, lade spørgsmål stå ubesvarede etc......

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 20-09-08 11:02

Tak for svaret Nordsted1.