/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvor får jeg fat i frontpage?
Fra : Zoooidberg
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 16-09-08 00:46

Hej igen.
Jeg står og skal lave hjemmeside (har domæne og alt det), men mangler et program til det. Er Frontpage ikke nemmest? Jeg kan bare ikke finde det nogen steder. Har søgt rundt på Microsofts hjemmesider samt EDBpriser. Måske nogen af jer lige kan vise mig det...
Et tillægsspørgsmål er om Openoffice indeholder noget lignende?

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 16-09-08 00:53

Nå kan forstå at Frontpage er ved at dø langsomt. Det nye hedder Share Point Desinger så vidt jeg kan læse mig til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-09-08 00:57

Brug dette gratis program der hedder kompozer og kan hentes her http://kompozer.net/

Der er en brugervejledning på dansk her http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php og programmet kan også hentes via den side.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-09-08 05:23
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 14:38

Endelig kan du installere win 98 hvor der er en FrontPage med.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-09-08 16:57

Nok ikke det helt rigtige, dette hedder Frontpage Express:
http://www.libris.dk/bm/bilag/hjemmesider_med_frontpage_express/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 16-09-08 17:20

Det KompoZer lyder spændende, og det holder jo budgettet meget godt :) Jeg prøver det når jeg kommer hjem

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-08 22:24
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-09-08 20:30

Hej
Jeg leder også med lys og lygte efter Frontpage - enten Express eller 2000 . Kan bare ikke finde noget der er gratis.

Hvis jeg stadigvæk har min Win 98 skive, kan den så køre på XP og også sammen med Office 2003?
Mange hilsner Ingelein