/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hacked hjemmeside
Fra : troldenesdhb
Vist : 689 gange
100 point
Dato : 14-09-08 22:47

hvad gør man for at beskytte sig? Jeg har lige fået min hjemme side hacked.

Er det udbyderen der skal stå for sikkerheden?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-09-08 23:01

og hvad er det mest sansynlige, er det udbyderen der er hacked, eller er det gennem min pcer?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-09-08 23:16

Altid fem stjerner

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-08 23:58

Det er dig som skal sørge for at have en kode til din side som ikke brydes så den kan hackes, din side ligger på en server hos udbyderen, du kan tage den hjem på comuteren og redigere i den, og så uploade igen til serveren, hvis siden er hacket så tag den ned på din computer og slet det hackeren har lavet, sæt så et svært kodeord på og upload igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-08 02:05

http://kandu.dk/Spg124743.aspx

kig lige på manse9933´s svar i ovennævnte tråd - det virker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-08 10:34

Det bedste er 2 computere eller 1 computer med to løse harddiske.
1 HD til det seriøse
og 1 til alt mulig andet.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-09-08 14:08

udbyderen

http://www.jepponet.dk/index.asp

mener at det er et hul i deres system. Det er jo både godt og skidt. Men det skulle blive rettet.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-09-08 14:08

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-08 14:26

Selv tak