/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Andelslejlighed
Fra : melani01
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 14-09-08 16:49

Hej alle sammen

Hvordan kan man skrive op i en andelslejlighed. Jeg ved ikke hvordan man kan skaffe sig en liste over andelsbolig i kbhs område?

håber at få et par gode råd.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-08 17:25

Har du ikke lige købt en....

Du kan ikke have 2.....

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 14-09-08 17:37

Nej har ikke købt den endnu. Jeg ville købe den, men ejen var ikke opmærksom på, at hun ikke havde spurgt interneliste. Når man ejer en andelslejlighed, skal man altid spørge interneliste inden man sælger den til ekstern. Det var meget trist. Men hvis I kender en liste over andelslejlighed hvor man kan skrive sig op elktronisk, så send endelig

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-08 17:57
Godkendelse af svar
Fra : melani01

Dato : 14-09-08 18:25

Tak for svaret refi.