/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvilket er nyeste og bedst?
Fra : janemli
Vist : 505 gange
131 point
Dato : 10-09-08 19:38

Ja er blevet lidt i tvivl.. Hvilket af de her 2 er nyeste

http://getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=HT%2DTXQ120R&GroupGuid=2540&SelectedGroup=2540

http://getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=HT%2DTX500R&GroupGuid=2540&SelectedGroup=2540

Syntes 1 er pænest.. men kan bar ikk huske hva for et der er nyeste...Man sku tro at det er 2 pga prisen..men er ikke sikker

Og hva for et tror i er bedst??

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 20:00

Har selv fundet svaret nu.. 1 er nyeste :)

Men lige et nyt hvad er forskellen på Samsung HT-TXQ120R og Samsung HT-TXQ120R/XEE

http://www.danskitlager.dk/lyd/home_cinema/samsung/samsung_httxq120r_xee_1269_da.html

og

http://www.danskitlager.dk/lyd/home_cinema/samsung/samsung_httxq120r_900_da.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:10
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:11

Hov den kommer så ikke - sæt selv lige hak ved de 2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:12

Men forskellen er minimal...

De yder det samme...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:13

120 har HDMI indgang - det har den anden ikke....

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 20:13

Hvis du læser mit andet anlæg så er det et nyt spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:16

Men jeg ville så betænke mig 10 gange inden jeg handlede med getmore - de har ikke det bedste ry...

Deres varer er paralelimport - derfor heller ikke danske brugsanvisninger...

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 20:17

Refi

Har selv fundet svaret nu.. 1 er nyeste :)

Men lige et nyt hvad er forskellen på Samsung HT-TXQ120R og Samsung HT-TXQ120R/XEE

http://www.danskitlager.dk/lyd/home_cinema/samsung/samsung_httxq120r_xee_1269_da.html

og

http://www.danskitlager.dk/lyd/home_cinema/samsung/samsung_httxq120r_900_da.html

Kan du svare på det??

Ang getmore neej tror heller ikk jeg køber der.. også underligt at tx-500r koster mere end den anden.. Andre hjemmesider koster den anden meget mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:24

Jeg har jo givet dig sammenligningen...

Bare sæt "hak" på linket ved de 2 modeller og tryk på sammenlign...

Der kan ikke linkes direkte...

Det samme kan du gøre med de øvrige modeller du vil sammenligne...

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 20:25

Jamen kan ikke finde den der hedder xee derinde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:27

Så er den ikke længere i produktion....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-09-08 20:27

Hvad er årsagen til, at "dine øjne"/ dit valg er faldet på det anlæg?

Jeg kigger selv på LG HT953TV

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 20:28

Okay kan nemlig heller ikk finde det andre steder..

Jamen fordi jeg elsker samsung produkter..og så spiller det kanont

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 20:31

Jeg tror IKKE der er den store forskel udover at den er lavet sptcielt til DK (manual osv..)

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 20:32

okay ja så gider jeg ikke give de par tusind ekstra

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-09-08 20:43

Har du hørt det nævnte LG anlæg?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-09-08 21:18

Jeg har handlet flere gange med Getmore og jeg er yderst tilfreds, der har aldrig været problemer. Jeg har altid fået hvad jeg har bestilt.

Men det er rigtigt at der er engelsk betjeningsvejledning.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 21:21

Er der tit til samsungs ting

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-09-08 21:49

refi

har kigget lidt på det her
http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=tvhomeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=hometheathresystems&model_cd=HT-BD2R/XEE&fullspec=F

Der kan man læse at den kan det her som de andre ikk kan

Lydbehandling DNSe Nej
Dolby Digital Ja
Dolby Pro Logic II Ja
Dolby Pro Logic IIx Ja
Dolby Digital EX Ja
Dolby Digital+ Ja
Dolby True HD Ja
DTS Ja
DTS ES Discrete 6.1 Ja
DTS 96/24 Ja
DTS Neo 6 Ja
DTS-HD Ja

Men er det fordi at det er blu-ray film ?? fx jeg har en blu ray afspiller.. vil jeg så få samme gode lyd ud af det som jeg vil med det der anlæg ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 22:37

Ja...

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 12-09-08 13:17

XEE modellen er lavet til det nordiske marked.
Der vil altid stå noget i den retning efter fx HT-TXQ120R.
Men der kan også stå fx XEC XEH eller XEU hvis der gør det er der tale om parallel import.