/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows Mail
Fra : refi
Vist : 1084 gange
50 point
Dato : 09-09-08 15:23

Nogen der ved om det er muligt at FJERNE indholdsruden uden at skulle den lange vej i - vis - layout - fjerne hak - trykke ok osv....

Med andre ord en genvej tit proceduren....

Til de nysgerrige:

Det handler om at slette mails af og til uden at få dem vist i indholdsruden

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-09-08 15:30

Nu bruger jeg ikke windows mail, men i outlook er der en knap der aktivere/deaktivere indholdsruden. Mon ikke den også er i windows mail, har du alle værktøjslinjerne fremme?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 15:33

Nemlig....

Men det er der IKKE i Winsows Mail - derfor

Der skal du tilsyneladende hele den lange vej i menuerne - eller hvad.....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 10-09-08 01:23

Nej minimum tre for at aktive/deaktive indholdsruden, Windows mail er næsten nøjagtig magen til Outlook Express, altså ingen genvej, er det så slemt at skulle klikke tre gange for at ændre en indstilling

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 08:16

Næ....

Men det var nu nemmerere KUN at klikke EEN

Derfor spørgsmålet - det kunne jo være noget jeg ikke havde opdaget....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 24-09-08 15:03

Tak for svaret o.v.n..

Ja - der er nok ikke andre muligheder....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-08 01:03

Ingen andre kendte muligheder, tak for accept