/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Rulleskæremaskine
Fra : louie2003
Vist : 1353 gange
100 point
Dato : 04-09-08 07:30

Hej! Hvilket mærke er det bedste på markedet? Jeg har indtil nu været glad for min Dahle 507, men nu er den gennemsigtige presselineal knækket i enden. Er der nogen der har erfaring med A4 rulleskæremaskiner til hjemmebrug? Jeg klipper mest papir/fotos til scrapbooking. Dahles kniv har været meget slidstærk og det skal min nye også være.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-09-08 08:49

Hvorfor så ikke købe Dahle igen, det mærke har vi brugt i mange år, vi har endog haft en på 150cm længde.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-09-08 08:49

Kan du ikke udskifte linealen?

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 04-09-08 11:50

Dahle er også mit bedste bud.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-08 12:47

Link til Dahle?
Jeg bruger nemlig dem til hjemmebrug - de er ikke så stærke...

Hanne

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 04-09-08 12:54

Hanne, har du haft problemer med kniven på Dahle? Hvem forhandler Dahle i Storkøbenhavn? Synes ikke jeg kan finde det på deres hjemmeside... Vil helst ikke købe den på nettet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-08 13:34

Jeg kender ikke Dahle - har købt billige maskiner.

Dahle er vel et professionelt værktøj? Sikkert også dyrt....

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 04-09-08 13:52

Dahle har skæremaskiner til både privat og professionel brug. Har som sagt været glad for min indtil nu; den jeg har koster vist ca. 350 kr. ex. moms. Men jeg vil helst ikke have den tilsendt; derfor ku' det være fedt at vide, hvor de detailforhandles.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-09-08 14:28

Spørg der hvor du har købt den, hvis du ikke finder noget på nettet. Der er ellers mange på google, som reflektere på søgeord "Dahle + kontor", og nu hvor vi er ved det, så forhør om der ikke skulle være reservedele til din model, og evt, få tilsendt nyt skærehjul, hvis du syntes at din er begyndt at skære urent.
Så vil du være godt kørende i mange år igen.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-09-08 14:51

Prøv Dahle Nordic
www.dahle.dk