/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
kalender til print og online
Fra : RHJN
Vist : 1680 gange
200 point
Dato : 03-09-08 20:51

Hej alle!
Jeg har brug for hjælp til følgende:
Vi har en online kalender liggende på en hjemmeside. Den kan tilgåes via vores mobiler og via en internetbrowser. Ganske genialt!
Men, men, men ... Nu vil vi gerne kunne mere! Vi vil gerne at når vores online kalender bliver opdateret, så kan vi når vi kommer hjem, printe kalenderen ud til at sætte i vore kalendere. Det der kan drille, er at kalenderen online ligger på månedsbasis, og på print-kalenderen skal siderne være på dagsbasis eller ugebasis.
Smartest ville det være om Mayland eller andre havde en onlinekalender liggende som vi kunne printe ud fra og sætte i deres kalender, men det synes ikke at være tilfældet ...

Nogen der har nogle gode forslag til en onlinekalender vi kan printe ud til at sætte i vores små kalendermapper når der er opdateringer?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-08 09:51

Jeg har ikke prøvet dette program, og måske det heller ikke kan printe en enkelt dag, men som sagt har jeg ikke prøvet programmet.

Det er oversat af google

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.calendars.net/&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3Donline%2Bkalender%2Bone%2Bday%252Bprint%26hl%3Dda