/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
God trådløs printer/scanner?
Fra : akaup
Vist : 718 gange
100 point
Dato : 02-09-08 20:16

Hejsa

Jeg skal have en trådløs multifunktionsmaskine. Budgettet er maks 2000 kr.
Har tidligere været glad for HP-multimaskiner, samt muligheden for at genfylde blækpatroner.

Kan I anbefale noget?
Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-08 20:22

Så skal du slå over i en Canon denne gang. Meget billiger end HP i blæk og kvaliteten er endda bedre.

Finder lige et link.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-08 20:26
Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-09-08 06:48

Jeg har en Pixma 600 (kablet). Skriver rigtigt godt og skrivehoved tørrer ikke ind efter ikke at have været brugt i en længere periode!

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 03-09-08 09:48

Takker for inputs - har netop bestilt sådan en Pixma 600R med trådløs.
Mvh. Akaup

Godkendelse af svar
Fra : akaup

Dato : 03-09-08 09:49

Tak for svaret Fijala + andre.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-09-08 16:40

Jamen held og lykke med din nye printer.
Jeg har selv en Pixma MP 800R men den er dog nu udgået. Den er 2 år gammel og har betjent mig vel og gør det stadig.
Nu skal der så siges at du nu emdelig har en multifunktions printer hvor både scanner og det hele virker over netværket. Du skal blot installere driveren fra cd der er med på alle pcerne og ikke plugge printeren i usb ( den skal nemlig installeres som usb indtil netværket er oppe at køre ) før programmet beder dig om det. Derefter kan du køre den trådløse guide der selv kommer op og det virker på alle. Du kan ligeledes kryptere og lave sikkerhed som du ønsker, ala andre trådløse enheder.