/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netforbindelse frakobler?
Fra : RasmusZX9R
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 01-09-08 23:33

Hej.
Jeg har et irriterende problem som jeg ikke kan finde løsningen på?
Når min trådløse netforbindelse ikke har været aktiv på nettet i ca 20 min. frakobler den.
Den kobler så først på igen når man rører musen eller tastaturet og det tager et par minutter.
Jeg kører med Vista på en HP Pavillion laptop og har en Netgear router.
Jeg har ledt i internetforbindelser og strømstyring men har ikke kunnet finde ud af hvorfor den gør det og det er ekstremt irriterende,specielt da jeg også har forbindelse til min Kiss dvd via routeren og den mister jeg også forbindelsen til, midt i mens man ser en film...
Nogen gode hints til hvor jeg skal lede?
/Rasmus

Kommentar
Fra : zith

Dato : 02-09-08 11:58

jeg tror det er fordi den slår det fra pga strømbesparing

Hvis du går ind i enhedshåndtering og finder dit netkort der og højreklikker og egenskaber så burde du kunne se om den er sat til powersafe mode eller lign.

Kommentar
Fra : RasmusZX9R

Dato : 03-09-08 20:07

Det hjalp desværre ikke..
Andre ideer?

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-08 08:14

sker det samme med og uden strøm til bærbar?

det kan være en profil ved din strømstyring altså der hvor man bestemmer hvornår skærmen skal slukke og harddisken osv.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-09-08 04:26

Gå i enhedshåndtering og opdater din driver....

Godkendelse af svar
Fra : RasmusZX9R

Dato : 05-09-08 10:07

Tak for svaret zith. Det var inde under strømstyring at jeg ikke havde fået kigget ordentligt efter. Nu er den sat til 3 timer,så det virker lidt bedre..(-: