/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Utroligt hvad man finder på...
Fra : tararam
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 28-08-08 08:28

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-08-08 08:37

Hvad spørger du om?

Det kan jeg ikke finde ud af

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 28-08-08 08:39

Smart..... Men skulle jeg høre på det hele tiden, så skulle der være et tissehus i nærheden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-08-08 08:40

Det er fandme osse svært hawaii.... Vent til der kommer 2 - 3000 flere brugere på, så kan det være du kan udlede noget af deres indlæg..... og dog Knold

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-08-08 08:49

Det er sgu da flot og godt skruet sammen.

Med et sådant display, burde der have blivet råd til et lokum eller to.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-08 10:06

Det er bygget UNDER tissehuset.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-08-08 10:12

Ajiiii Luffe

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-08 11:02

At få en computer til at styre flowet er ikke noget problem, lidt værre er det med ventilerne, de skal være nøjagtigte og driftsikre idet bare en af dem ved en defekt eller slidte pakninger/O-ringe vil give større eller forsinkede dråber der vil ødelægge hele tegningen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-08-08 11:52

Citat
idet bare en af dem ved en defekt eller slidte pakninger/O-ringe vil give større eller forsinkede dråber der vil ødelægge hele tegningen
Ja netop, sådan er det osse når jeg tisserLOOOL

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-08 11:56

Tjaeh, man blir jo ikke yngre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-08-08 11:58

Næææ, men så er der så mange andre fornøjelser

Kommentar
Fra : alka

Dato : 28-08-08 12:11

Hvilke?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-08 12:17

Det er da flot og jeg ser det uden lyd. Ingen lyd på min arbejds PC.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-08 12:22

Lyden er noget pjask, og lidt østerlandsk pludren.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-08 12:27

Herligt uden lyd så, jeg har langt til et das.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-08-08 13:55

Citat
At få en computer til at styre flowet er ikke noget problem, lidt værre er det med ventilerne, de skal være nøjagtigte og driftsikre idet bare en af dem ved en defekt eller slidte pakninger/O-ringe vil give større eller forsinkede dråber der vil ødelægge hele tegningen.

Det er jo det, der er så imponerende - har set videoen et par gange, og der er ikke en dråbe, der ikke skal være der. Velsagtens i modsætning til Klummes toiletbesøg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-08 14:02

Man kan vel sætte sig ned, så plasker det ikke.......vandet er bare pissekoldt

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-08-08 14:14

Citat
vandet er bare pissekoldt

Og dybt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-08 16:16

Det er for dårligt at de ikke kan skrive noget nede i "søen" samtidig.

Det ligner lidt, når jeg vander have med automat vanderen om søndagen.
Så kommer der også en masse gloser inde fra naboen og hans gæster som sidder og drikker kaffe.

Ps. Det vandfald er nu meget godt styret.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-08-08 19:23

Ja det er utroligt hvad man finder på...

http://www.youtube.com/watch?v=FfoQsZa8F1c

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 05-10-08 10:46

Tak for svaret Klumme.