/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alternativ til PowerPoint
Fra : louie2003
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 27-08-08 13:15

Jeg ved, at min chef snart vil spørge mig, hvordan vi kan forbedre og optimere vores præsentationer, enten ved hjælp af nye programmer, tillæg til eksisterende programmer etc. Det er et must, at et sådant alternativ skal være kompatibelt med PowerPoint, da alt kladdemateriale laves i dette program. Og jeg er ikke interesseret i at skrive alting om. Findes der noget sådant på markedet??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-08 13:21

OpenOffice præsentation kan åbne Power Point filer, måske skulle du læse om mulighederne: http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-08 14:05

Der findes flere af den slags programmer, de er dog alle mere eller mindre bygget efter samme principper....

INGEN af dem kommer dog på højde med PP

Så dit svar når du bliver spurgt om noget bedre må være....

DET FINDET IKKE - men der findes alternativer

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 12-11-08 20:56

Hvordan skal de forbedres/optimeres?

Er det for bedre at kunne bruge dem på Internettet/cd-rom?

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 12-11-08 22:25

Jeg tror egentlig bare at han som chef kommer rundt omkring og ser hvad andre laver af den slags, og så er han måske blevet duperet over forskelligheden i det. Det er muligt at det bare er seneste version af PowerPoint, der skal til... Så næh, det er ikke specielt til internet/cd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 22:29

Citat
og så er han måske blevet duperet over forskelligheden i det

Så skal der jo bare en anden til at lave det....

Dygtige medarbejdere hænger ikke på træerne...

Dette er trods alt EET af de problemer Kandu IKKE kan løse....