/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Codec problemer
Fra : amlupo
Vist : 639 gange
300 point
Dato : 25-08-08 21:26

Efter instalation af k - lite codec pack (anbefalet her på kandu) er mit HP photo smart program blevet langsomt og virker ikke korrekt. Måske har jeg ikke fået installeret det korrekt (k-lite) eller konfigureret det. Har ikke brug for alt det programmet kan. Skal bare kunne høre musik og video på wmp og se billeder og video i mit Photosmart program og så det tænder (k-lite) hver gang jeg skal se billeder eller høre musik. Kan nogen hjælpe med konfigurering af k -lite så det ikke sløver mit fotoprogram eller anbefale en anden codec pakke der bare lige har det nødvendige, altså codec til lyd billeder og video Please

Mvh Martin

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 25-08-08 21:35

brug divx player det plejer at hjælpe og genistalerer så din k-lite

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 25-08-08 21:45

husk det kun er dine instillinger der skla rettes... så lad divx playeren gøredet! prøv så dit Photosmart program og se om det ikke har hjulpet

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 25-08-08 21:57

Har aldrig brugt divx player. Fandt en mappe divxplayer under c:\programmer men den er tom ??? Nyt problem eller hvad ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-08 22:15

Jeg har lige fået installeret DivX.... og fulgte et råd jeg fik, om IKKE at installerer toolbaren!!

Fik du også installeret den, for den kan godt sløve pc'en

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 25-08-08 23:15

man skal altid huske at fravælge toolbar.

Accepteret svar
Fra : lyzet

Modtaget 300 point
Dato : 25-08-08 23:16

du kan hente divx her! http://www.divx.com/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-08-08 00:44

ja det måtte jo ske :P afinstallere den codec pack, og nøjes med at installere de codecs du behøver i fremtiden.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 04-09-08 20:27

Afinstallere kan jeg jo godt finde ud af !!! . Ingen der har et alternativ til K - lite pakken ??? Div x er måske nok ? Prøver nok det hvis ikke der er andre forslag.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-08 20:59

Jeg er ret sikker på, at det er toolbaren, du har fået indstalleret, der driller dig.

Så ud med programmet og indstaller igen, og husk så at fravælg toolbaren, så skal du bare se

Godkendelse af svar
Fra : amlupo

Dato : 14-09-08 20:35

Tak for svaret lyzet.

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-09-08 21:53

Det var godt du kunne bruge mine opl. tak for point!