/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Corel og Vista
Fra : coehlen
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 25-08-08 19:00

Hvordan får jeg Vista til at installere min Corel 11 Suite ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-08-08 20:51

Måske har du en Vista 64 bit i stedet for den gamle 32 bit
Og så er spørgsmålet om Corel 11 kan køre i en Vista 64 bit udgave.

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 25-08-08 21:41

- og hvordan er det så lige, at jeg finder ud af om jeg har med en 32- eller 64-bit udgave jeg har med at gøre ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-08 10:33

Ha ha - det aner jeg ikke. Det måstå et sted i din manual eller på bagsiden af comp.

Men jeg fandt noget som du måske kan bruge:

MmcÅbner MMC (Microsoft Management Console). Hvis du bruger mmc-kommandolinjefunktionerne, kan du åbne en bestemt MMC-konsol, åbne MMC i forfattertilstand eller angive, at 32-bit- eller 64-bit-versionen af MMC er åbnet.

Syntaks
mmc Sti\filnavn.msc [/a] [/64] [/32]

Parametre
Sti\filnavn.msc
Starter MMC og åbner en gemt konsol. Du skal angive hele stien til og filnavnet på den gemte konsolfil. Hvis du ikke angiver en konsolfil, åbner MMC en ny konsol.
/a
Åbner en gemt konsol i forfattertilstand. Bruges til at foretage ændringer i gemte konsoller.
/64
Åbner 64 bit-versionen af MMC (MMC64). Brug kun denne funktion, hvis du kører Windows XP 64-Bit Edition.
/32
Åbner 32-bit-versionen af MMC (MMC32). Når du kører Windows XP 64-Bit Edition, kan du køre 32-bit snap-in-programmer ved at åbne MMC med denne kommandolinjefunktion.
/?
Viser Hjælp ved kommandoprompten.

Men det er et lukket land for mig.

Kommentar
Fra : sym

Dato : 04-09-08 21:53

du skal vist ind og køre det med kobatibilitet for windows xp (højreklikker på programikonet og derefter egenskaber; i deri kommer der en fane foroven hvor man kan vælge hvordan det skal køre altså hvis det som jeg tror at det er for xp!!)