/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Golf Rejse Makker
Fra : svendgiversen
Vist : 1722 gange
124 point
Dato : 24-08-08 19:33

Jeg har været på mange golfrejser, men den bedste af alle er Bravo' s Match tur til Mallorca.
Den vil jeg gerne gentage, helst 27/9 hvor det stadig er godt vejr i Middelhavet...

Da enkelt værelser er dyrere, søger jeg en makker der vil dele værelse med mig,
bare denne uge, kun golf, og jeg snorker ikke...

Du kan se Bravo' s match golfrejser under www.matchtur.dk

Man kan få billigere golfrejser, men skal så selv sørge for taxa, etc.
Her er alt includeret, fælles bus transport og nye modstandere hver dag...
Efter en uge kender du alle på turen, og måske bliver du råbt op på den sidste festaften?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 134 point
Dato : 24-08-08 19:42

Prøv evt at melde dig ind på www.golfdaters.com

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-08-08 21:03

Hej svendgiversen

Tænkte på, om ikke Ældesagen er noget for dig - her har du bl.a mulighed for at søge rejsefæller og meget andet netværk.

Se mere her:

På Ældre Sagens elektroniske netværk kan du efterlyse en dansepartner eller rejsefælle, leje et sommerhus eller sælge alt fra møbler til cykler.

Byg dit eget stamtræ og del det med familie og venner via internettet. I Slægtsforum kan du efterlyse aner og finde nyttige links om slægtsforskning i ind- og udland.

http://www.aeldresagen.dk/Medlemmer/netvaerket/Sider/Default.aspx

Håber du finder den rigtige rejsekammerat

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-08-08 21:53

Ikke nogen dates, kun en rejse makker på denne ene tur:
http://www.bravotours.dk/golf/matchtur.html
og jeg er medlem af ældresagen...

Har handicap 33, så du behøver ikke at føle dig underlegen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-08-08 21:59

Prøv at kontakte rejsearrangøren - det skulle da være mærkeligt, hvis der ikke er andre i "dine golfsko"

http://www.bravotours.dk/kontakt.html

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-08-08 23:42

Golfdaters er skam meget andet end dating, det er primært golfnetværk

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-09-08 13:26

Tak for svaret Kortoververden.