/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
skovjagt
Fra : gal
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 12-03-03 22:13

hvad må man byde på 10 ha skov og 5 ha strandeng
der må holdes 3 fællesjagter og 20 enkelsmandsjagter
ingen krondyr og 1 rådyr om året
skoven er blandet men mest løvtræ

mvh gal

Kommentar
Fra : Widtfeldt

Dato : 01-04-03 01:12

Hej gal.
Jeg personligt vil ikke give mere end 15.000 for det omtalte stykke.
Men kig på www.jagtformidling.dk, og se normale udlejnings priser.

mvh. widtfeldt.

Kommentar
Fra : olekj1

Dato : 12-05-03 23:25

Der skal være et hulens godt andetræk hvis det om talte område skal koste 15000
der er lidt for mange restriktioner til det. Du skal som min. selv have ubegrænset adgang. Andjagt, bukkejagt duer osv. De 20 gange er hurtigt væk.
Så mit råd er at det ikke skal være dit primære jagtmråde men et et sted man kan tage hen og se til i ny og næ. og det bør ikke koste mere end 6- 10000
mvh ole

Kommentar
Fra : jesperbloch

Dato : 14-05-04 18:46

Hej Gal.
Jeg vil også sige at du skal et godt stykke under de 10.000. Med mindre der er tale om et stykke yderst attraktivt jagt.

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 23-05-04 21:55

det omtalte stykke blev udlejet for 22000 kr
så vi fik det ikke da vi bød 8000 kr

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-06 00:54

Nej,for det er jo altid et spørgsmål om udbud og efterspørgsel og en jagt er ikke altid kun et spørgsmål om arial størelse eller havd man kan skyde på det.
Statsskovvæsenet som er den største jagtudlejer i DK har nogle restriktioner,som får mange jægere til at flygte skrigende bort alligevel,har de ingen problemer med at udleje inu da.
Svinebønderne har kæmpe arialer,men ingen vildt.Heller ikke selvom jægerne bruger en mindre formue på vildt pleje.Det syntes jeg er meget værre.Men gå ind på: www. jagtformidling.dk det er den mest besøgte Danske jagt hjemmeside.Der kan du finde svar på næsten alt.