/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spam?
Fra : food_life
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 12-03-03 21:47

http://www.mailgate.com/products/spamweas/sw_feat.asp

Hej Bjarne_H
Har fulgt dit tips og prøvet programmet, får desværre en fejlmeddelelse hveranden gang ved opkald til TDC - kan du eller andre hjælpe?

MVH

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 13-03-03 01:03

Hej food_life!

Selvfølgelig vil jeg hjælpe med det jeg kan, jeg har nu brugt ptogrammet i ca. 2 uger via kabelmodem til TDC/Oncable uden problemer og det er bare dejligt at slippe for alt det spam

Du skriver du får en fejlmeddelelse hver anden gang ved opkald til TDC, kan du ikke lige skrive den fuldt samt hvilken forbindelse!

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-03 02:04

Hej igen food_life!

Jeg har taget en skærm-kopi af mine opsætninger til SpamWeasel, som du kan se via:

http://www.paralink.com/Vfs/cgi-bin/vf-logindom.cgi

Domain: Memory_DK
Username: Kandu
Password: Alt

Skærm-kopierne er gemt i mappen "Billeder MM" og hedder og vedrører:
E-mail-ops.jpg Opsætning i Outlook Express - alle e-mails konti skal rettes!
Fra SpamWeasel:
SW-lowest.jpg Spam får tilknyttet "Spam", og til videre i Outlook Express
SW-norm.jpg Hvis Spam i.h.t. til regler, ord m.m. sendes disse ikke videre til Outllook
Express; men gemmes i mappe til senere sletning efter indstillinger.

Jeg håber, at det kan hjælpe til opsætning og brug

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 09-10-03 12:32

Tak for svaret Bjarne_H.