/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kender du en vej til genopledn
Fra : Joans
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 22-08-08 20:13

Hej alle sammen

Er der en der kender en udvej for genopledning. Jeg har en mobil tlf og skal kun bruge de tlf nr som er gemt på men den skal genopledes og jeg har ikke noget ledning til. Kender I en vej til genopledning uden at der skal bruges ledning.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 20:15

hvad dælen er genopledning ?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-08-08 20:17

Kort sagt, du kan ikke genoplade noget uden en eller anden form for ledning

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 60 point
Dato : 22-08-08 20:20

hvis du kender nogen der har samme model som din tlf kunne du jo tage den med på et lynvisit og få ladet den op der

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 20:20

hvis de ligger på sim kortet, hvilket jeg ikke aner noget om.
Så flyt kortet over på en anden telefon

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 20:20

Gå ind til en forhandler. De har altid noget opladningskabel liggende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 20:22

Hvis det er en gammel telefon uden memorykort ligger de fleste nr. nok på SIMkortet....

Så tjek lige det i en anden telefon....

Ellers må du låne eller KØBE en ledning (eller et opladet batteri fra en tilsvarende telefon)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 21:03

Gå ind på et større hotel i Kbh. og spørg pænt i receptionen. De har tonsvis af glemte opladere liggende, som gæster har glemt. Det gør altid en receptionist glad med en 50,-

Godkendelse af svar
Fra : Joans

Dato : 01-09-08 16:03

Tak for svaret tezt.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 01-09-08 16:14

det var så lidt - håber du fik løst problemet