/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kasper1186 og ønsketænkning
Fra : molokyle
Vist : 674 gange
24 point
Dato : 22-08-08 01:58

http://www.kandu.dk/Spg125346.aspx

Du fik da dit svar.

At det ikke var som du gik og troede?

Betyder da ikke, at man så bare skal lukke/annulere sit spørgsmål med et :

øv

Det er da uopdragent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-08 03:14

molo -ønsketænkning at kasper1186 tilmed vil se din tråd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-08 03:14

brokkehoved for i øvrigt

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 24 point
Dato : 22-08-08 06:49

Har lige læst tråden. Der gjorde du sku et stort stykke arbejde.

Jeg har det nok som dig. Det er ikke for de skide point, men mere princippet i venligheden og det at spørgeren viser lidt engement.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-08 08:18

miritdk -> Joeh... det har du nok ret i ..dét med ønsketænkningen, men det var nu ikke brok der var hensigten, men at andre brugere skulle ha' mulighed for at læse svaret. Det er nemlig lidt af et detektivarbejde, at skulle grave spørgsmålet frem igen en anden go' gang, så det var mest for at ha' URL'en til spørgsmålet liggende ...'et sted' herinde (..i dette tilfælde under kategorien: / Forside/ Teknologi / Internet / Website's / ) ...til eget brug

Dette har jeg nu opnået og lukker derfor. Undskyld ulejligheden

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-08 08:19

troldenesdhb -> Tjaeh... vi har det nok lidt på samme måde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-08 09:06

helt enig og ikke noget at undskylde

af og til kan man tænke på om det lille ord tak er forsvundet ud i det blå for i øvrigt

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 22-08-08 09:07

Til molekyle
Jeg har lige set på et links, som du havde. 2 guldbajer på sofabordet, en pakke smøger,en pibe,lidt staniol,en skål samt kaffekop i hånden og et stort smil.Jeg tror at jeg kikker forbi, hvis jeg engang kommer til Amager. Den ligger vel hvor den plejer, var der sidst for 12 år siden.
PS. tager selv min lighter med?
Kunne ikke nære mig.
VH bjarne