/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2000 og Vista
Fra : Reichstein
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 21-08-08 07:59

Jeg har lige anskaffet en ny pc med Vista preinstalleret. Jeg vil gerne broge min office 2000, men det eneste der ikke er som det bør være, er Outlook. Jeg får meddelelse om, når jeg åbner den, at der er installeret en anden version af outlook, og spørgsmålet om jeg gerne vil konfigurere outlook som den. Når det hele er startet op, og jeg vil sende en mail, får jeg beskeden "kan ikke finde WAP DLL filen.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 10:23

Citat
med Vista preinstalleret

Og sandsynligvis en del af Office 2007 (i prøveversion)....

Derfor har du nu 2 versioner - og det giver problemer...

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 21-08-08 10:30

jeg har afinstalleret off.2007!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 10:42

Citat
når jeg åbner den, at der er installeret en anden version af outlook

Åbenbart ikke ordentligt....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 21-08-08 10:48

Jamen så fortæl mig hvordan det gøres ordentligt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 11:22

Start med at afinstallere ALT der har med Office 2007 at gøre.

Genstart

Rens ud med denne

http://www.download.com/CCleaner/3000-2144_4-10315544.html

Nu burdu du kunne installere Office 2000 uden problemer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 11:23

Du skal naturligvis OGSÅ gøre det med Office 2000 - hvis du allerede har forsøgt at installere den.

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 21-08-08 12:21

Tak for hjælpen, nu mangler der bare en ting, nemlig det at jeg får en fejl "kan ikke finde VIM32.dll"
og jeg kan ikke finde "konti" inde under menufelterne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 12:38

Jeg kan ikke finde ud af HVAD du laver....

Filen hører til noget Lotusmail...

Så mon ikke du har noget Lotus installeret der konflikter med Outlook....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 21-08-08 12:53

Det er også ganske forrykt. Jeg får hele tiden opstart meddelelsen "en tidligere Outlook version har kørt her, vil du køre samme opsætning" "ja" "nej".
Og efter at have heltet vim32.dll, mangler den først vmefnw32.dll og nu civ802.dll.
Jeg ved snart ikke hvad der foregår.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 13:15

Hvis maskiner er helt ny så lav en geninstallation af Vista...

Sig nej til Office 2007 (hvis du kan) - eller afinstaller den med det samme (incl. rensning) - INDEN du begynder på andre ting....

Derefter installer Office 2000....