/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VISTA er evigheder om sletning
Fra : Niller-M
Vist : 456 gange
30 point
Dato : 17-08-08 13:31

Hej allesammen!

Min Acer Aspire 7520 Laptop med Windows Vista opfører sig meget mærkeligt.
Igår ville jeg slette min trial/prøve-version af Microsoft Office. Men selv om jeg gik ind og ville slette programmet og computeren viste at den var igang med at slette, (I kender den kasse, hvor den viser hvor langt henne den er i processen) skete der ingenting, og det drejer sig om 290 mb!

Håber I ved hvad der er galt, eller hvad jeg kan gøre!

Vh Christian

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-08 13:36

Sådan er det bare med microsoft programmer det ik altid til at forstå.
Jeg tror bare du skal lade den stå og afinstallere og lade computere så et par timer og se om den ikke har fundet ud af noget.

Kommentar
Fra : Niller-M

Dato : 17-08-08 13:54

Det var det jeg forsøgte mig med igår, men det kunne stadig ikke lade sig gøre, tror jeg må kontakte Microsoft support imorgen, det her giver mig grå hår i hovedet..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 14:58

Prøv om du kan afinstallere med Ccleaner - det plejer at lykkes

Kommentar
Fra : Niller-M

Dato : 17-08-08 15:11

Nu spørger jeg dumt:D Hvad er det for noget, er det allerede i computeren, eller er det noget der skal DL??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-08 15:42

Du bruger bare denne....

Den er meget bedre end alt det indbyggede og renser også ud i reg.

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-08-08 15:59

Sæt din Vista CD i og repare

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-08-08 16:01

Du kan også starte Vista op i Fejlsikret tilstand og afinstaller - slette mappen...tryk F8 eller F5 i opstartsfasen...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-08-08 16:37
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-08-08 16:48

Gå i din egen Hjælp og support og skriv:

fjern et program

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-08-08 19:06

ccleaner fjernede fint det på min acer 7220, så mon ik det også virker på din

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 21:42

http://www.ccleaner.com/

under værktøjer kan du køre afinstallation

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-08-08 22:59

Der er store problemer med, flytning og tidsangivelser for opgaver i Vista, det løses med installation af SP1 i windows opdate, som også retter mange andre fejl, og har utallige drivere til meget hardware.
VH Palle Hansen