/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Hvad godt er der ved den side?
Fra : A.C.Rosmon
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 15-08-08 13:06

Hvad fanden skulle der være så godt ved den side. Der er ikke noget der indikere hvad den skal eller kan bruges til, og farvekombinationerne er ikke specielt flotte eller giver noget specielt, så fortæl lige en fatsvag, der kun arbejder med farver og farvekombinationer hvad du synes er så genialt. jeg har kun 39 års erfaringi at arbejde med farver.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 13:15

Hit med et link

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 13:17

Han er jo fatsvag uden tvivl.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 13:23

Citat
jeg har kun 39 års erfaringi at arbejde med farver.

Det behøver ikke betyde at du ved hvad du taler om,
nogle lærer aldrig.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-08-08 13:32

http://kuler.adobe.com/#

Det er kun idioter der ikke har styr på hvad de synes er godt ved en ting, der bruger så dårlige argumenter. Du har ikke vist et eneste argument.

Og Tjae jeg mangler kun 1 point får at opnå max point ved statsanerkendte censurerede udstillinger,og har mange hundrede udstillinger bag mig.

er du i tvivl om jeg kan noget med farver, så se på www.rosmon.dk

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-08-08 13:34

A.C.Rosmon hentyder til Teils tip, "Lav selv dine farver".

Teil mener at vi andre har brug for en hjernevrider, fordi vi ikke kan se, hvad man kan bruge hans tip til. Så det er da klart, at det er ikke Teils tip, der er noget galt med, det er os andre der er noget galt med

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-08-08 13:36

A.C.Rosmon, du behøver ikke at forsvare dig overfor den torsk......Han vil bare ikke acceptere, at du synes noget andet end ham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-08-08 13:37

Joh, du kan helt sikkert noget med farver,
den side du linker til er da nærmest ulæselig p.g.a farve sammensætning!
Grå, Violet/Lilla eller hva det nu hedder.

I hvertfald for mit vedkommende.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-08-08 13:49

Jegkan godt lide at blive klogere, så håber jeg at lidt flere point kan lokke theil til at forklare hvad det er der er godt, for det er jo et meget svært spørgsmål; eller også må theil være sulten efter point

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-08-08 13:50

undskyld Teil, at jeg fik et h for meget med

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 15-08-08 14:26

Kan I ikke bare aftale en duel, jeg stiller gerne op som sekundant for en af jer

Men hvis jeg kommer til at forstå hvad skænderiet drejer sig om, kan det være jeg kun holder med én af jer

Linket er ikke for hvide mennesker, undskyld udtrykket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-08 14:58

http://www.adobe.com/products/kuler/ teil kunne jo bare have linket videre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 16:16

Citat
Og Tjae jeg mangler kun 1 point får at opnå max point ved statsanerkendte censurerede udstillinger,og har mange hundrede udstillinger bag mig.

Blærerøv, det er ikke et kvalitetsstempel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 16:25

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 22
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 38

Ubehøvlet statistik

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-08-08 19:27

Teil, Jeg vil gerne vide, hvad det er du synes er godt ved den side! Længere er den ikke.´Jeg har ikke brugt timer på at studere den, men da du synes den er så god, så fortæl da for hulen hvad det er der i dine øjne gør den god. Jeg kan ikke se det, derfor spørger jeg.

Og du har ganske ret, det er ingen garanti at det er kunst, fordi jeg har fået noget antaget på flere udstillinger; alligevel er der nogen der regner det for et kvallitetsstempel. Fordi det ikke kun erhvad andre siger, der skal være et mål for min kunnen, så henviser jeg til min egen hjemmeside, så kan folk selv se hvad de synes.

Mine anuleringer, er spørgsmål ingen har kunnet besvare efetr selv lang tid, som f.eks. hvem ved noget om Ove Rosmon. Det der står på Astrologisk museums hjemmeside er ting jeg har oplyst.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 16-08-08 11:12

Jeg håber på at komme af med en masse point, jeg har nok af dem, så jeg kan blive klogere på den side. Jeg vil da ikke håbe at jeg skal anulere spørgsmålet efter en uges tid uden aktivitet på siden, fordi ingen kan svare på et simpelt spørgsmål.

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 16-08-08 15:18

Citat
Jeg vil da ikke håbe at jeg skal anulere spørgsmålet efter en uges tid uden aktivitet på siden, fordi ingen kan svare på et simpelt spørgsmål.

Hvem er snart mest latterlig i denne tråd, hvor herre bevares

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 16-08-08 17:38

Skal man give point til noget hvor man ikke får noget svar der kan bruges overhovedet. Spørgsmålet er ikke besvaret. hvis spørgsmålet kommer til at ligge dødt, er det efter min mening lige så godt at anulere det, som at lade det stå åbent til evig tid.