/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
LINKSYS WAG325N + WUSB300B
Fra : golf1600
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 13-08-08 22:50

Hej er der nolge der kan hjælpe mig.jeg har fået WAG325N til at komme på net. den virker fin. men men har WUSB300N i min kones computer. der er og forbinlse siger den men den kan ikke komme på nette. her prøvet alt men kan ikke få den til at virke hjælp mig

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-08-08 06:02

Gå ind på http://www.linksys.dk/ og kontakt deres kundesupport.

Det har jeg gjort i anden sammenhæng.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-08 10:45

Har du tilsluttet MAC filter
Har du lavet kryptering (wep / wpa eller andet)
Er routerens navn synligt - SSID
Kan du "se" routeren

Kommentar
Fra : golf1600

Dato : 17-08-08 20:50

Hej Eyvind
Om der er tilsuttet MAC filter ved jeg ikke da det er en kammart der har prøvet på at opsætte det for mig. har lavet kryptering wap.
Kan godt finde SSID navn.
mvh. golf1600

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-08 14:30

Jeg kan ikke huske tilladte wap kombinationer men det skal noeje overholdes, begge steder.