/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gyldendals ordbog på Vista..
Fra : alexsh
Vist : 1863 gange
400 point
Dato : 13-08-08 19:51

Hej.. Jeg har anskaffet mig en spansk/dansk, dansk/spansk elektronisk ordbog, men problemet er at det ikke virker på 64-bit windows (Vista).. Nogen der lige har en fix løsning på det?..

Fejlmelding:
Versionen af delle fil er ikke kompatibel med denne version af windows, du kører. Kontroller computerens systemoplysninger for at se, om du skal bruge en x86- (32-bit) eller x64- (64bit) version af programmet, og kontakt derefter softwareudgiveren.

Det ikke en mulighed at kontakte gyldendal.. :P

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-08-08 19:56
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-08 19:59

Du skifter til vista 32 bit

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 13-08-08 20:05

ja Teil det da det jeg gør.. skifter da bare lgie mit windows ud som jeg har givet 700kr for.. kun seriøse svar tak.. :s

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-08 20:09

det er alvor, det lort 64 bit passer ikke til ret meget
det burde du undersøge inden du køber.

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 13-08-08 20:25

Passer ikk til ret meget..??.. har ingen problemer med 64-bit ud over med ordbogen?..

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 13-08-08 20:26

og hellebirgite, ellers godt forslag, men ka ikke få det til at virke..

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-08-08 20:31

Det var da noget øv - men prøv at kontakte her via mail

support@gyldendal.dk

eller tlf 3375 5651

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 13-08-08 20:37

jamen de skriver de ikke har en løsning til vista problemet, men de leder efter det. Men det kunne jo ske der li sad et geni her inde som kender en alternativ løsning.. :P man ved jo aldrig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 20:45

Citat
jamen de skriver de ikke har en løsning til vista problemet

Næh

Og du vil jo ikke høre på at det er 64-bit der giver dig problemet....

Hvorfor kører du egentlig 64-bit - du kunne være interessant at høre

De vil give dig MANGE problemer - særlig med "ældre" programmer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 20:48

Citat
ikke det svar jeg håbede på, men er bange for du har ret

Det er jo ikke første gang du har problemer med 64-bit....

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 13-08-08 20:53

troede engang det var 64-bit der drillede så jeg ikke kunne bruge photoshop 7.0, men har jeg sidenhen fået til at køre fint.. jeg kan køre spil som quake 2, og endda atomic bomberman..?.. hvor gamle skal programmer være for at det bliver et problem??

Og valgte 64-bit fordi min fætter mendte min com vil blive udnyttet bedst sådan, og da min fætter er It konsullent, vil jeg da mene han ved hvad han snakker om.

Men alt det er underordnet..

Slet ingen der har en løsning??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 21:08

Jo

Skift til 32-bit så er problemet løst....

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-08-08 14:36
Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 15-08-08 07:47

tja axelbjarne, det forum har ikke så meget med de grønne spansk/dansk og dansk/spansk ordbøger at gører..

kom nu.. er der slet ingen der li har en ide til hvordan jeg får dem til at virke??

(ud over dumme forslag om at skifte opperativt system)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-08-08 08:18

Dette er fra Xp jeg gider ikke lige at gå ind og starte Vista U 64Bit

Vis du kan installere programmet,så højreklik på programmet og>
http://manse9933.dk/test_info/ord/ord.jpg
pluds i vista (samme sted)sæt mærke i kør som amimistrator(hedder det så vidt jeg husker)>det ville være bedst at gøre på installations filen og så installere programmet bagefter.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-08-08 08:19

højreklik på programmet>Egenskaber

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 15-08-08 17:15

lyder som om det måske ku være en løsning.. jeg prøver det lige når jeg engang få tid, på forhånd tak for forslaget manse

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 17-08-08 10:29

Hej igen.. Manse's idéer virkede desværre heller ikke.. :(

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-08-08 19:42

http://peter.mpbrun.dk/

prøv at spørge ham han er vista expert