/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Fisk føder 3 men er stadig tyk
Fra : ANNImartin
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 12-08-08 21:17

Hej
Jeg har en platy som har født 3 fisk..
Det åbdagede jeg ca kl. 15.30 og her i aften kl 21.30 har hun stadig kun to og hun er stadig enorm tyk.. Har hun fået en slags forstoppelse? Dør hun??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-08-08 21:38

Nej det kan godt tage sin tid og den kan også føle sig forstyrret det skal nok gå her i nat

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 13-08-08 08:42

De første kuld en platy føder er gerne på 10 - 15 stykker. Og en velvoksen platy kan få 100 eller flere. Så der skal nok komme flere unger

Tillykke med familieforøgelsn

Kommentar
Fra : ANNImartin

Dato : 13-08-08 15:43

Hej i to..
Nu er der gået et døgn og der er stadig ikke kommet flere unger og hun er stadig lige tyk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-08-08 18:50

Hey du der !! så kommer der nok ikke flere.Hvis hun havde forstoppelse var hun nok rejst til de evige marker

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-08 19:22

det skal du ikke tage så tungt - mine mollyer føder også ind imellem men er altid tykke....

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 17:38

hun har sikkert flere unger :D
hun dør ikke :D