/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
onside.dk
Fra : bifpeter
Vist : 480 gange
315 point
Dato : 12-08-08 17:13

hejsa på onside.dk streamer de noget bold og har fået at vide man skal opratte en bruger der inde men kan ik finde det nogen steder håber nogen der kan hjælpe...................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 17:25
Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 13-08-08 15:48

jeg kan godt kommer på onsid tv men kan ik finde et sted der inde hvor man kan opratte sig som bruger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 15:52

Hvorfor vil du oprettes som bruger.... ????

Jeg har ingen problemer med at se de streamede indslag....

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 13-08-08 15:55

har fået at vide man skal have en bruger der inde for at kunne se kampene live lige som på tv2 sport kan man også se de små klip men hvis man vil se kampene live skal man have en bruger profil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 16:01

Citat
har fået at vide man skal have en bruger der inde for at kunne se kampene live lige som på tv2 sport

TV2Sport koster hvis du skal se det live.... (Det kræver et abo fra din udbyder)

Det er ikke det samme som ONside.

På Onsidetv kan du se tingene streamet - det er kun indslag....