/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter jeg profil?
Fra : lyzet
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 12-08-08 13:35

Jeg har en profil jeg har haft siden 2002 og nu har jeg fået navneændring og ny mail .... men jeg kan ikke slette min gamle profil. Hvordan får jeg den slettet helt??

Kh Anne

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 35 point
Dato : 12-08-08 13:36

Det kan du ikke. du kan fravælge at få mails fra Kandu mere, så dør det af sig selv, men slette det kan man ikke

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 13:39

Det er jo fuldstændigt latterligt!! Jeg fandt også min nu døde mors profil herinde... hvor ondt gør det lige.....??

Kh Anne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-08-08 13:39

Du kan ikke slette din profil, så gør som Klumme skriver. Glem så alt om den profil og lav dig en ny med dit nye navn.
På et eller andet tidspunkt rydder Kandu måske op i ikke benyttede profiler.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 13:39

Samme svar som til alle de andre som har spurgt om det samme, du kan ikke slette din profil, men du kan gå ind i profilen og redigere så du ikke modtager mail eller andet, og så vil profilen lige så stille forsvinde i glemslen.
Hvis du havde læst betingelserne for at være på Kandu, så havde du vidst at du hænger på her, til evig tid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:42

Ang. din mor, synes jeg du skal skrive til Teamet Kandu, og bede dem nedlægge profilen. De kan hvis de vil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-08 13:42

Anne glem denne profil, du kan som sagt ikke slette den.Du vil nu modtage mails til din gamle mailadresse, men det kan du jo være ligeglad med. Men hvis du gerne vil have disse mails, så gå ind i din profil - rediger profil - og ret din mail adr.

Og brug udelukkende den nye profil du har.

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 13:42

Kunne vi ikke allesammen stemme for at manskal kunne slette sine profiler, hvis man virkelig ønsker det??

Tak for svaret til alle!

Godkendelse af svar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 13:44

Tak for svaret Klumme. og hej Nordsted1 hyggeligt vi mødes igen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:45

LOOL Anne...Det er de iskolde over for. Teamet gør hvad der passer teamet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:46

Der er også det tekniske problem, at de steder hvor den profil du ønsker slettet, har været inde og svare, er der jo et indlæg som så forsvinder. Det gir noget rod i trådene

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 13:48

Ja.... det tror jeg på da!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:49

Tak kære Anne.

En anden gang skal du ikke give mig point, da (igen teamet LOOL) jeg ikke får dem alligevel, idet jeg "kun" er alm. bruger..en såkaldt B-Kanduer hehe. Vi er ikke så meget værd at vi skal have point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 13:50

God ide, sæt en afstemning i gang, og send resultatet i en mail til Kandu teamet, det vil måske få dem ud af hullerne Jeg stemmer ja til at kunne slette en ubrugt profil
Alle svar og kommentarer som profilen har givet i tidens løb, skal naturligvis blive, men der skal stå under profilen at den er slettet, angående din mor, så er det vel ikke værre at se hendes profil end at se billeder af hende ? Ellers læse hendes breve ? Eventuel se en film som hun er dem på ?

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 13:51

hmmmm .... ok så jeg har bare lige smidt point ud af vinduet Klumme, er det, det du siger hihihihi
Du er da ligeså meget værd som alle vi andre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:51

Jamen det er da rigtigt Anne. Forestil dig at 2 brugere, hvor af den ene eksempelvis er din mor, har en længere dialog i en tråd. Så fjerner man din mors profil, og nu er den dialog pludselig blevet til en monolog med et bøvet indhold LOOL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 13:53

Du har selv valgt at være almindelig bruger Klumme, hvis du vil have point så bliv super bruger jeg ser ikke efter om en bruger er almindelig eller super, det er svaret jeg accepterer i mine spørgsmål, husk det er tanken der tæller

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:53

Men du har da ret...Det er rent teknisk. De kunne bare fjerne nicket, og kalde alle disse indlæg uden profil på for "Baj Baj Kandu", og så lade teksten stå. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men Teamet siger jo, at de har kloge programmører, så det skulle da være en smal sag for sån et par genier

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 13:54

Kære o.v.n

Det er ikke det samme som at se billeder, da hendes indlæg blev skrevet hjemme hos mig den sidste gang hun var på besøg inden hun pludselig døde...... så nej den gør ondt på en anden måde.
Jeg er også med på at stemme for dit forslag o.v.n
Skal vi starte en underskrift herinde og så sende det til kandu ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 13:57

Det kan rent teknisk sagtens lade sig gøre, så vil der ud for alle indlæg af en slettet bruger, simpelhen stå Slettet bruger i stedet for det profil navn som engang skrev indlægget

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 12-08-08 13:57

Prøv at kigge på dette, Har næsten lige været her.
Så venter på at høre, hvilket svar der kommer ud af det

http://www.kandu.dk/spg124730.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:58

Siger du jeg er lige så meget værd LOOOL Anne??? hehehehe Jeg skulle have dobbelt point hver gang jeg åbnede munden, da jeg mindst er dobbelt så meget værd, men de stakler er ikke i stand til at indse det (de kalder mig blærerøven hehe)

Men sån fungerer systemet. Og du har ikke spildt dine point Anne, for du var jo kommet af med dem i alle tilfælde, da du har udloddet dem. Så kunne du anullere, men det blir man ikke så populær på. Fyyyy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 13:59

O.v.n

Ja du har ret. da Kandu smed mig ud med nicket Ram2 slettede de min profil, men alle indlæggene består endnu. Og dog....tror bare de spærrede den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 14:00

Jeg er med på ideen, men kommer først ind med min underskrift i et eventuelt spørgsmål, efter arbejde, cirka kl.01.00

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:03

Jeg melder fra med det samme. Det er i mine øjne "barnligt" at sende disse protestskrivelser. Hvis Kandu ikke af sig selv kan indse, at der er nogle ting som burde rettes, når de adskillige gange er gjort opmærksom på det så må det være fordi de vil ha det sådan. Det er deres side, vi betaler ikke for at være her, så de styrer det. Slut prut

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 14:05

Det er noget andet i dag Klumme, som du ved har der været (er stadig ?) en person med en masse spamprofiler, nogle spørgsmål fra denne persons mange profiler, har jeg fået accepteret svar på, men hvis jeg klikker på de gamle mail link, så står der: Dette spørgsmål er blevet slettet, fordi det måske indeholdt ulovlig information eller krænkede andre personer, jeg føler mig helt kriminel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 14:09

Lyzet jeg kondolerer med din mor, jeg kan selvfølgelig ikke vide omstændighederne, men der er altid nogle steder eller begivenheder der gør mere ondt at mindes end andre
UNDSKYLD

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:16

Aha.... ja hvad fa... ved jeg Bonde-født og kvajet opdraget, så kan I ikke forlange mirakler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:18

Jeg vil daffe Anne...er det dig selv på billedet oppe ved profilnavnet, eller er det bare et eller andet du har klippet ud af billedbladet?? Hvis det er dig, så er du da en smuk lille "sild"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:22

Kom lige i tanke om, at jeg skrev at det var barnligt at klage til Kanduteamet... Forkert ord. Jeg mener latterligt... Det var bedre

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:26

Hej klumme det er mig.... kig forbi min hjemmeside hvis du vil høre mine sange!! lidt reklame oveni *GG*
Jeg starter en underskrift indsamling!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:29

Hold da op. Skam man er blevet et gammelt fjog, ellers havde jeg nappet dig LOOOL

Jeg kigger på din HP

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:31

Jeg bliver jo også ældre!! billederne er 1 år gammelt!! hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:32

hehehehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:35

Og du er osse clairevoyant, eller hvad det nu hedder HIHI Så kan vi jo sagtens snakke sammen, for jeg er lidt død i det LOOOL

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:36

Hvor er du sjov Klumme!! haha

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:38

Bortset fra det, så er det da fin musik.... Ja det lyder ikke så overvældende, men jeg er mere til Peter Malmberg...Jeg har min hest, jeg har min lasso. Jeg har en sweetheart i El Paso

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:39

heheh Lidt fis skal der til, ellers blir det for kedeligt.....

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:46

Ja det har du ret i ..... og tak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-08 14:54

Det var så lidt Ka du ha det.... !!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-08 15:02

lyzet

For 3 dage siden brugte du din gamle profil fra 2002, så du kendte jo reglerne.

Det du tidligere har skrevet, kan ikke slettes.

Men du skulle måske tænke på at redigere i din gamle profil, så det ikke er de samme billeder/oplysninger, der kommer frem.

Dernæst fravælger du at få mails fra kandu ... i din gamle profil

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 15:10

Jep jeg har lige brugt den..... Men tid til fornyelse!

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 12-08-08 15:25

Tilslutter mig lige.....

som seriøst indlæg

Man kunne måske undersøge om det overhovedet er lovligt ikke at kunne slette

ens profil...

står der noget i betingelserne om at man ikke kan...Jeg har ikke set det...

meget herinde er fis og gisnnger...men dog indimellem nogle fornuftige mennesker

så er den også serveret

tilslutter mig ubetinget...

har ikke lyst til mere skriveri på tråden, men hjælper gerne praktisk hvis jeg bliver kontaktet..

evt via min simpel hjemmeside ser også står i kandu profilen

/ Henrik

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 15:28

Tak Henrik det skal jeg gøre hvis vi kommer videre med en underskrifts indsamling... men vil have lidt mere opbakning herinde før jeg kaster mig ud i det.

Kh Anne