/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sølvbryllup HJÆLP?
Fra : jannickd
Vist : 833 gange
50 point
Dato : 11-08-08 19:04

mine forældre skal holde sølvbryllup, og i den forbindelse vil jeg spørge: "hvad skal børnene skal sørge for udover æresport og musik?"

MVH Dryge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-08-08 19:07

i det store og hele bare at dine forældre har det godt og nyder det og kan mindes dagen med smil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-08 19:08

Få naboer, familie og brudeparrets venner og til at hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-08 19:16

Betale gildet

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-08-08 19:35

Som de andre har sagt - men derudover en sang eller tale til dine forældre til festen - her er lidt inspiration

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-08-08 19:35

I skal holde en fælles tale, hvor I skifter til at hænge "de gamle" ud...
Det forventes i hvert fald der hvor jeg bor.

Naboerne kan sørge for video optagelser og den slags...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-08-08 19:43

hellebirgitte hallo hvor er inspirationen

Accepteret svar
Fra : Lissie7

Modtaget 60 point
Dato : 11-08-08 19:43

I kan sørge for en sang, derudover er det blot jeres opgave at give jeres forældre en festlig dag.

Husk at hjælpe undervejs i løbet af dagen. Det kan være overvældende at være mitpunkt og samtidigt sørge for gæsterne. Hjælp evt. med at skrive på kortene, hvilke gaver der er givet. Det er vigtigt for jeres forældre bagefter at kunne takke for de rigtige gaver.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-08 19:52

Der er lidt inspiration til sange her

http://www.festabc.dk/db.aspx?id=1071&catid=1&dlindex=2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-08 19:54
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-08-08 20:01

Ups
Citat
hellebirgitte hallo hvor er inspirationen

Tak mirit - nu kommer den så:

http://www.kandu.dk/spg62563.aspx

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-08-08 20:27

Hvor jeg kommer fra, er det tit børnene, der sætter annonce i avisen om morgenvækning af sølvbrudeparret.

karenD

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-08-08 21:41

Morgenmusikken kan være et flerstemmigt kor, som synger Elverskud af Niels W. Gade (I østen Stiger Solen Op" er teksten) de synger så med de andre sange, som I naturligvis har kopieret til lejligheden.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : jannickd

Dato : 22-09-08 13:45

Tak for svaret Lissie7.