/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hvornår vokser halen ud igen??
Fra : Thalia01
Vist : 815 gange
100 point
Dato : 04-08-08 19:56

Min ene gubby har fået spist det meste af sin hale, hvor lang tid går der ca før halen er vokset helt ud igen??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-08-08 20:58

Citat
hej... min kampfiske han har "spist" halvdelen af min guppy hns hale vokser den ud igen???
Svar fra webmaster: Nej, det tror jeg ikke. Det kan være at der kommer en lille smule tilbage, men næppe hele halen

Det var svaret herfra

http://aquainfo.dk/fisk/poecilia_reticulata.html

Kender du forresten denne side

http://www.danskguppyklub.dk/

Kommentar
Fra : kenneth-j

Dato : 10-08-08 18:27

Da min ene guppy mestede halen, blev resten af den spist senere hen, men den gik også sammen med nogle rosen tetra, neon fisk, sejfinne molly, botiaer og ancistrus maller.

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 17:48

ehm, de fleste fisk vokser halen ikke sån ud igen :(
men tror det kan lade sig gåre men over meget lang tid.

vis den ikke har mistet alt for meget, er den ligeglad, den vender sig jo til at den skal baske lidt mere med halen for at komme frem :D

mvh.
mathias/meller