/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Loft over ventetid
Fra : Gavin
Vist : 339 gange
25 point
Dato : 30-07-08 20:22

Jeg læste for nogen tid siden at der er en række politikere som anbefaler at der bør være et loft over ventetid på akut hjælp og vagtlæge. Hvad mener I om ideen?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-08 20:33

Jeg syntes det er noget forfærdelig sludder du spørger om, hvis der er loft eller ventetid så er det ikke akut hjælp.........................

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-07-08 20:38

For at Du skal kunne bedømme disse anbefalinger må Du tage i betragtning at det er de samme politikere der hele tiden støtter nedskæringer.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 35 point
Dato : 30-07-08 20:48

Der findes allerede servicemål eller havd det nu hedder for hvor hurtigt ambulancen skal være fremme (mener det er ca 15 min), som næppe kan overholdes på Hornsherred hvor jeg har sommerhus.

Jeg har tit prøvet at vente meget længe på vagtlægen til ungerne med mindre ting, men engang hvor der kunne være tale om meningitis gik der under 10 min.

Mon ikke lægerne er bedre til at vurdere hvad der haster og hvad der ikke haster end politikerne? Det tror jeg!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 21:05

Hvor mange profiler har du til den slags spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : Gavin

Dato : 30-07-08 21:15

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 21:22

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 30-07-08 21:54

Tak for godkendelsen

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 31-07-08 00:26

Det var en hurtig diskution.