/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Etiketprogram
Fra : Klumme
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 29-07-08 22:31

Findes der et program som kan lave etiketter?? Kan det også lave runde etiketter??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:37

http://www.avery.com/avery/en_us/Templates-%26-Software

I øvrigt gør word også arbejdet.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-08 22:37

??????????????????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:39

De runde etiketter skal der helst kunne tekstes rundt med cirkelbuen.

Hvad kan du ikke hitte rede i Meritdk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-07-08 22:39
Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:41

Citat
De runde etiketter skal der helst kunne tekstes rundt med cirkelbuen.

Heller ikke noget problem....

Avery´s passer til word og kan det hele - men der findes selvfølgelig andre....

Det er blot de etiketter man køber mest.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:43

Jeg er pr. definition dum og doven. Så det skal på alle måder være let at gå til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:43

PS...

Er de runde til CD/DVD har de fleste brænderprogrammer også etiketmuligheder.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:44

Citat
Jeg er pr. definition dum og doven

Det er lige før jeg tror dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:45

Nej det er ikke til CD mv, men til låget på henkogningsglas LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:47

Jeg satser på at jeg her i weekenden skal ha store syltedag. Agurker, asier, syltede små løg, pickles, pomeransmarmelade uhmmmmmmmmmmmmmm

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 29-07-08 22:50

Derfor kan et brænnderprogram GODT være løsningen - den skal jo bare vide størrelsen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:50

Nero har ALLE da

Eller ??????+

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:51

Citat
Jeg er pr. definition dum og doven

En god indgangsvinkel. Jeg tilføjer alt efter situationen også at jeg er grim, upålidelig og småpervers. Jeg mener så erdet sagt, og så kan vi ikke bruge mere tid på det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:53

Nååå Nero.... ja det var en mulighed. og de runde...klart - hvis den får størrelsen som er 7 cm. i diam. så skulle den ku finde ud af det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:54

Nemlig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:55

Oki....så tror jeg at der er styr på det. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:56

Ellers sætter du bare nogen hjælpelinier i labelprogrammet så du ikke overskrider DIN størrelse ved print.....

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:57

Tak for svaret refi.

Pst. Det er bar løgn..jeg er ikke spor dum eller doven....hahahaha

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-08 22:58

Du kan garanteret godt lave runde etiketter men mangler en undskyldning for at prale over for os, om lækkerierne du skal i gang med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:58

Selv tak....

Lad os nu blive i troen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 23:02

LOOOOL Den var go ovn.... hehehe. Er du pismisundelig?? Ærlig talt...bortset fra rødbeder kan man ikke købe sig til en god kvalitet i disse survarer. Selv asier fra Meyers delikøkken var nogle elendige slaskede grøntsager til en mega pris. Pickles kan man købe i god kvalitet..Cervera den grove, men den er også lidt dyr. Så der er al mulig grund til selv at lave det, og så smager det godt og de er sprøde som tvebakker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 23:03

Det er osse lidt blæret at sætte hjemmelavet surt på bordet, når der er gæster

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-08 23:11

Citat
Det er osse lidt blæret at sætte hjemmelavet surt på bordet
ja vist og det smager godt, selvfølgelig er jeg misundelig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-07-08 00:01

go nat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-08 00:04

Spis nu ikke for meget til natmad sov godt