/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lykkehjuls-tema
Fra : RHJN
Vist : 3944 gange
50 point
Dato : 29-07-08 17:23

Kære Alle!

Jeg er ret sent ude, men håber nogen herinde kan hjælpe mig ... Jeg søger "tema-sangen" fra TV2's "Lykkehjulet" ... Jeg har googlet og googlet, og ... Ja!
Men jeg kan ikke finde den som lydfil uden jeg skal oprettes som bruger et-eller-andet sted og tjene en milliard points først og love min førstefødte væk ... eller noget ...
Er der nogen herinde der ligger inde med den, vil jeg blive MEGET glad

Mvh
Rasmus
(som holder for meget af sin førstefødte til at ville give hende væk - også selvom der står en Lykkehjuls-tema-sang på spil )

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-07-08 17:28

Øhhe er der en sang i den udsendelse ?
http://youtube.com/watch?v=U2XuDHGH-Ns

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 29-07-08 17:33

Hmm ... måske hedder det ikke "sang", men bare melodi
Men I det klip du sender er det dét der kommer efter præsentationen af sponsoren ... (Men det er kun lyden jeg mangler ...)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 17:33

Det er den rigtige melodi, Benjamin.Hansen

RHJN, du kan bruge dette program til at hente vidoen og ændre filmen til mp3

http://youtubedownload.altervista.org/

Så må andre komme til og fortælle hvordan du får fjernet al snakken

Tillykke med datteren

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-08 17:35

Kan denne bruges?:

http://peecee.dk/upload/download/17721

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : RHJN

Dato : 29-07-08 17:38

Tak for svaret Klaudi. Det var helt perfekt!!
Og tak for hjælpen til I andre!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 17:38

Der er faktisk også en lille bitte smugle sang på originale i dens fulde længde.........

Men nu har Klaudi, da vist fundet det rigtige

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-07-08 17:38

Eller denneher?:

http://peecee.dk/upload/download/75423

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-07-08 17:41

Velbekommen