/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
er denne printer ok??
Fra : return
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 27-07-08 22:57

har set en printer i bilka avisen http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153#/page0/ vil høre om der er nogen der ved hvad en ok opløsning er for en printer , er den her ok ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-08 23:01

Den har en normal flot opløsning.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-07-08 23:02

Hej med dig.
Ja den ser fornuftig ud men er dyr som en i h... med blæk.

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-07-08 23:02

mon du kan uddybe hvad en normal opløsning er for en printer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-08 23:04

Sludder - det var jo scannerens opløsning jeg kiggede på.........der står intet om printeren.

Accepteret svar
Fra : helgeV

Modtaget 110 point
Dato : 27-07-08 23:11

Hej "Tom"
Jeg synes at det ser ud som en fornuftig printer/scanner og kopimaskine med en meget god opløsning. Og en anden fordel er at den har 6 separate blækpatroner.
Med een farvepatron skal det hele skiftes hvis een af farverne går tom, hvor ved 6 sepatare, kan man jo nøjes med at skifte den farve det nu er gået ud over .
Synes at det er et godt køb.
mvh. helgeV

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-07-08 23:20

Patronerne er stadig dyre, dog ikke hvis man bruger kopipatroner, eller får sine farvebilleder printet ude i byen.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 27-07-08 23:25

Tak for svaret helgeV.